[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Patrick dank je wel voor je gastvrijheid deze middag!

Mooie funke producten kunnen scoren en als kers op de taart een rondleiding door de bunkers.

Ik heb hier gisteren weer een deel van de bestelling opgehaald. Weer wat mooie pakketjes, en altijd gezellig en in voor een praatje. Zie je volgende week weer Patrick :)

20201203_172013.jpg

Net ook even langs Patrick gegaan, bestelling afgehaald en een "bunker tourtje" gehad, volgende week nog maar een keertje langs voor lading 2 :)

Die funke huilers kosten echt praktisch niks voor de kwaliteit. Volgend jaar de 2.0 versie want deze is zelfs maar 1.5 gram. De bengalfeuer vind ik wel net ff te prijzig voor wat je krijgt.

Die funke huilers kosten echt praktisch niks voor de kwaliteit. Volgend jaar de 2.0 versie want deze is zelfs maar 1.5 gram. De bengalfeuer vind ik wel net ff te prijzig voor wat je krijgt.

Die dingen vliegen me toch een partijtje ver weg hehe

Klopt dat er niet via de webshop valt te bestellen en zo later afhaaldatum te selecteren? Dus alleen in de winkel te koop?

Klopt dat er niet via de webshop valt te bestellen en zo later afhaaldatum te selecteren? Dus alleen in de winkel te koop?

Ja op dit moment is mijn shop nog niet open omdat ik nog niet alles binnen heb.
Bestellingen kunnen per mail doorgegeven worden en wanneer het compleet is geef ik seintje terug.
Afhalen kan op elk gewenst tijdstip binnen onze openingstijden van de winkel :)

Gaaf man, tof dat er nog een winkel deze gaat aanbieden. Wij gaan morgen voor de 2de keer bijbestellen, Funke vliegt de winkel uit, niet normaal!!!

Patrick, zo ziet een karton eruit..hahaha kun je alvast ruimte maken.

FEDE4022-6FE2-4A43-8DC5-B712D73B2AF3.jpg
Yes yes yes :cool:

Er komen Silberturme, silberfontanen, kugelblizen en starkids bij :angel:

Let op! Hier komt beperkte voorraad van, op=op!
We verwachten ze met 1,5 week in huis ge hebben

Yes yes yes :cool:

Er komen Silberturme, silberfontanen, kugelblizen en starkids bij :angel:

Let op! Hier komt beperkte voorraad van, op=op!
We verwachten ze met 1,5 week in huis ge hebben

Hier wil ik wel een stukje voor rijden :) kan je al reserveren/bestellen of moeten we gewoon wachten totdat het op de website staat?

Voor nu is de site alleen een catalogus, reserveren kan per mail.
Zodra ik de bestelling conpleet heb laat ik het dan weten en kan het afgehaald worden binnen de openingstijden van mijn toko

Ik blijf maar aan het bestellen zo Patrick haha heerlijk. Thanks voor de goede service en mooie aanbod, ik zie je weer als alles binnen is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan