[Freakactie 2020] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je wel voor je mail Patrick. Deze was zeer duidelijk met prima oplossingen voor iedereen..

Ik heb gekozen voor doorschuiven. Mede door de uitlopers die ik heb besteld. Maar ook voor de gedane moeite.

Succes met het verdere afhandelen van deze situatie.

Ik heb nog geen mail gehad, wat ik ook begrijp en dat jullie druk zijn. Maar was benieuwd of geld ook teruggestort kan worden?

Wat staat hier boven nou?

Dag kan kloppen, ik heb honderden klanten welke ik moet benaderen.
Helaas lukt me dat niet allemaal tegelijk.

Mijn streven is om deze week iedereen een mail te hebben gestuurd!

Deze week is nog lang niet voorbij.

Het klopt dat terug storten ook tot de mogelijk heden behoord idd.

Maar de optie’s worden in de mail allemaal uitgelegd, hopelijk kunnen we met de keuzes jullie als klant op een passende manier helpen.

Daarnaast heb ik al meermaals de vraag gekregen of de bestelling/gedeelte van de bestelling om te zetten is naar cat 1, dat is ook mogelijk.
Morgen gaan we naar Wolff toe om eerste aanvulling aan cat 1 te halen, welke ik hopelijk woensdag op de site van www.vuurwerkhuizen.nl kan zetten.
Bestellen via de site zet ik voorlopig uit omdat ik eerst alle bestaande orders wil afhandelen met jullie.

Wil je cat 1 bestellen of cat 1 gebruiken om de bestelling om te ruilen etc dan is het makkelijkste om me even te mailen.

Ik krijg ook veel de vraag terug van mensen die hun order door hebben geschoven, wat als ik volgend jaar niet op dezelfde dag/tijd kan komen.
Dat is natuurlijk geen probleem, zoals het plan nu klaar ligt is het de planning om volgend jaar iedereen die de order heeft doorgeschoven te contacten om te kijken of de afhaaltijd nog passend is.

Ook hier inmiddels de mail ontvangen, waarvoor dank Patrick. Alles wordt zeer netjes opgelost, dikke complimenten :handsup:

Idem. Dit jaar het één en ander besteld hier, en volgend jaar is ook dit weer één van de winkels waar ik mijn bestellingen zal plaatsen. Goed geregeld, dikke vette pluim voor Patrick & Co!

Het klopt dat terug storten ook tot de mogelijk heden behoord idd.

Maar de optie’s worden in de mail allemaal uitgelegd, hopelijk kunnen we met de keuzes jullie als klant op een passende manier helpen.

Daarnaast heb ik al meermaals de vraag gekregen of de bestelling/gedeelte van de bestelling om te zetten is naar cat 1, dat is ook mogelijk.
Morgen gaan we naar Wolff toe om eerste aanvulling aan cat 1 te halen, welke ik hopelijk woensdag op de site van www.vuurwerkhuizen.nl kan zetten.
Bestellen via de site zet ik voorlopig uit omdat ik eerst alle bestaande orders wil afhandelen met jullie.

Wil je cat 1 bestellen of cat 1 gebruiken om de bestelling om te ruilen etc dan is het makkelijkste om me even te mailen.

Ik krijg ook veel de vraag terug van mensen die hun order door hebben geschoven, wat als ik volgend jaar niet op dezelfde dag/tijd kan komen.
Dat is natuurlijk geen probleem, zoals het plan nu klaar ligt is het de planning om volgend jaar iedereen die de order heeft doorgeschoven te contacten om te kijken of de afhaaltijd nog passend is.

Wat er nu op de site staat, is dat alles wat je verwacht te kunnen verkopen aan cat1 vuurwerk?
Of verwacht je ook nog andere producten toe te kunnen voegen. (weet niet of je naar Wolf gaat voor aanvulling of nieuwe spullen:) )

Dit was mijn geplande folder assortiment, hier is van Wolff iets uitbreiding vandaag bijgekomen.
Ik hoop morgen gelegenheid te vinden om tussen alle andere mailtjes door dat aan te passen.

Daarnaast heb ik vandaag ook gekeken om wat uitbreiding van lesli ( diverse pakketen en wat klein spul )toe te voegen, maar ga ik oas op de site zetten/hier melden als ik dat bevestigt heb gekregen.

En ik hoop nog wat Funke Bengal Feuer over te hebben voor de verkoop, maar dat heb ik nog niet overzichtelijk omdat ik eerst van iedereen reactie wil terug hebben over wat te doen met de bestelling etc

De eerste bubs cat 1 is voorradig in de winkel, dit betreft cat 1 van Wolff en kan je zien op www.vuurwerkhuizen.nl

Volgende week komen er twee producten van Mania bij, een meterpakketje en de crackling crackers :idea:

En hopelijk kan ik ook snel nog eea aanvullen van Lesli.

Het is nog niet bestelbaar via de site, maar kan in de winkel afgehaald worden ( evt per mail kan je ook je bestelling doorgeven .
Maandag t/m vrijdag zijn we geopend van 07:30-18:00 en op zaterdag 08:30-17:00!

Wij zijn druk met alle mails naar jullie te versturen en te verwerken die wij hebben ontvangen van jullie mbt de orders.
We proberen deze allemaal zsm af te handelen met jullie!

Hoi Patrick,

Dank voor de constante duidelijke communicatie.

Is er ook een mogelijkheid dat ik een deel van mijn bestelling omzet in categorie 1? En moet ik je daarover mailen?

ik hoor 't wel. Succes daar!

Dat is zeer zeker mogelijk! Graag wel even mailen dan aub ja.

Kan zijn dat ik niet direct antwoord geef want de inbox blijft maar vol lopen ;)

Mocht het zo zijn dat ze het verbod terugdraaien, dan snap je natuurlijk wel dat ik die cat. 1 niet meer hoef en m'n originele bestelling weer wil terugzien haha :D

Inmiddels heb ik mijn mail box leeg en heeft iedereen die besteld heeft mail gehad.
Voor wie nog niets heeft gehad, check even de spam en anders contact mij even!
Heb je al wel bericht gehad maar nog geen reactie terug gedan, graag dat zsm doen zodat we het zsm kunnen afhandelen.

Wij gaan vanaf het weekend aan de slag met alle mails verwerken etc, dat wil ik volgende week allemaal afgehandeld hebben!

Daarnaast wil ik jullie even bedanken voor de persoonlijke reacties die ik krijg etc.
Dat doet een mens heel erg goed!

Ik heb nog geen e-mail gehad. Ik heb wel een mailtje gestuurd maar daar nog geen reactie op. Maakt verder niet uit, rustig aan hoor. Maar omdat je zegt dat iedereen een mail gehad heeft meld ik het toch even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan