Krijgen we daar nog bericht over heb nog niks gekregen
Dag kan kloppen, ik heb honderden klanten welke ik moet benaderen.
Helaas lukt me dat niet allemaal tegelijk.
Mijn streven is om deze week iedereen een mail te hebben gestuurd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Krijgen we daar nog bericht over heb nog niks gekregen
Netjes dat jullie gewoon terugstorten.
Als ik er volgend jaar weer zin in heb weet ik waar te bestellen.
Ik heb nog geen mail gehad, wat ik ook begrijp en dat jullie druk zijn. Maar was benieuwd of geld ook teruggestort kan worden?
Ik heb nog geen mail gehad, wat ik ook begrijp en dat jullie druk zijn. Maar was benieuwd of geld ook teruggestort kan worden?
Dag kan kloppen, ik heb honderden klanten welke ik moet benaderen.
Helaas lukt me dat niet allemaal tegelijk.
Mijn streven is om deze week iedereen een mail te hebben gestuurd!
Het klopt dat terug storten ook tot de mogelijk heden behoord idd.
Maar de optie’s worden in de mail allemaal uitgelegd, hopelijk kunnen we met de keuzes jullie als klant op een passende manier helpen.
Daarnaast heb ik al meermaals de vraag gekregen of de bestelling/gedeelte van de bestelling om te zetten is naar cat 1, dat is ook mogelijk.
Morgen gaan we naar Wolff toe om eerste aanvulling aan cat 1 te halen, welke ik hopelijk woensdag op de site van www.vuurwerkhuizen.nl kan zetten.
Bestellen via de site zet ik voorlopig uit omdat ik eerst alle bestaande orders wil afhandelen met jullie.
Wil je cat 1 bestellen of cat 1 gebruiken om de bestelling om te ruilen etc dan is het makkelijkste om me even te mailen.
Ik krijg ook veel de vraag terug van mensen die hun order door hebben geschoven, wat als ik volgend jaar niet op dezelfde dag/tijd kan komen.
Dat is natuurlijk geen probleem, zoals het plan nu klaar ligt is het de planning om volgend jaar iedereen die de order heeft doorgeschoven te contacten om te kijken of de afhaaltijd nog passend is.
Dat is zeer zeker mogelijk! Graag wel even mailen dan aub ja.
Kan zijn dat ik niet direct antwoord geef want de inbox blijft maar vol lopen![]()