[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje vervelend voor de visite als de jarige job (ik) zelf niet thuis is omdat hij naar de freakmiddag in Breda is.

Helaas dus niet aanwezig dit jaar, veel plezier allemaal.

Helaas geen optie ivm vakantie (Had 1dec eerder al vrij gehouden) zijn de freakmiddag acties evt ook online te bestellen?

Is er over de hele middag een programma ?
Of is het gewoon vrije inloop ?
Ik heb helaas niet de hele middag de tijd namelijk, maar zou wel een uurtje of 2/2,5 tijd vrij kunnen maken.

Voorkom teleurstelling!

Offerte-aanvragen kunnen tot en met morgen 3 december worden ingediend
Offertes die later worden ingediend, worden niet in behandeling genomen. Profiteer er dus nog snel van!

Freaksite is open tot 10 december
Dus tot en met 9 december kun je nog orders plaatsen op de freaksite.

Is er over de hele middag een programma ?
Of is het gewoon vrije inloop ?
Ik heb helaas niet de hele middag de tijd namelijk, maar zou wel een uurtje of 2/2,5 tijd vrij kunnen maken.

Geen probleem. De eerste 1,5 a 2 uur bestaan uit rondleidingen, showroom bekijken, kletsen en een drankje/hapje. Sommige stoken fanatiek cat 1. Hierna gaan we wat leuke spellen spelen! Denk aan een quiz of bingo. Van de aanbiedingen kun je de hele middag genieten.

Vandaag was onze vertegenwoordiger van roekhoff op bezoek om toffe goodies af te geven die we aan jullie mogen uitdelen zondag! :)

Zijn er nog wensen voor onze acties tijdens de freakmiddag aanstaande zondag? :)

De W-Shape Dominator van Broekhoff lijkt ons uitermate geschikt. Wat jullie?

uiteraard jullie eigen box, single shots f3, w-shape, mega 6, double defence en mss een set 500grammers.

kunnen we trouwens gelijk contant afrekenen? :angel:

Wat singleshots aangezien ze er toch uitgaan :wink: verder Bunker Blaster actie :p

Oohw zal me trouwens eerst nog eens even aanmelden voor a.s. zondag :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan