Code Red

Ik heb hem ook besteld en nu ik productie zie ben ik erg blij dat ik de gok van een nieuw product genomen heb.
Ga hem schieten achter de Angry Red Hornet. Mooi rood moment in de show.

Precies hoe ik ik hem ook ga doen. Helaas geen Red Maroon kunnen scoren anders had ik die er ook nog bij gezet

Hoe meer filmpjes ik zie, hoe meer ik hem volgend jaar in de collectie wil hebben. Zeker een van de mooiere nieuwkomers dit jaar. Heerlijke opbouw a la transbomber, perfect om meerdere ervan tegelijk te schieten als een finale onderdeel.

Zo, wat een prachtbak is dit zo op film zeg. De productieversie komt grotendeels overeen met de demoversie, goed om te zien en dat belooft ook veel goeds voor de overige nieuwkomers van Vuurwerktotaal. Het tempo is mooi gelijk gebleven, een heerlijke rode finale ook. Blij dat hij per 2 gaat vlammen dit jaar bij mij in de straat!

Helaas kon ik zelf niet bij de besloten demo zijn vanwege een familie weekend anders had ik een uitgebreide review kunnen geven. Maar hij lijkt me vrij identiek aan de sample! Misschien ietsjes minder qua spreiding maar dit is ook op een vrij grote afstand geschoten. Toppertje! Ik vind dit een beter alternatief van de Transbomber.

Zozo hebben ze een nieuwe fabriek gevonden? Zulke ronde boeketten nog nooit gezien bij totaal!!

?? Dan zou ik toch maar eens terugkijken naar de producttopics van de afgelopen jaren. Niet voor niks meerdere prijzen gewonnen met verschillende cakes en een hele rits aan Importeur van het Jaar...

Back
Bovenaan