[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier toch ook een RamBam besteld... :p Bedankt weer!

Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar voor deze prijs kan ik hem niet laten staan!
Mijn vierde Evo blokje alweer van Vuurwerk Almere Haven, dus nu maar eventjes rustig aan... :D

(Nog steeds één beschikbaar op de website, voor de gelukkige freak.)

Bedankt voor de top aanbieding weer! Ook maar even een bammetje besteld vanaf mijn vakantieadres 11000 km verderop :cool:

Door verlengen van me vakantie helaas nog niet meer van je aanbiedingen kunnen bestellen, zoals de crossette cakes en de skyscreamers, maar die RamBam was echt een musthave. Komt nog wel!:thumbup:

Beste mede freaks,
Ik heb aan Dennis gevraagd of hij aan de 1.2" total event box van broekhoff kan komen. Nu heb ik het van mijn eigen interesse gevraagd en zou zonde zijn als hij evt inkoopt en de rest geen interesse heeft.
Hebben jullie interesse in deze gruwelijke bak!?:D

Beste mede freaks,
Ik heb aan Dennis gevraagd of hij aan de 1.2" total event box van broekhoff kan komen. Nu heb ik het van mijn eigen interesse gevraagd en zou zonde zijn als hij evt inkoopt en de rest geen interesse heeft.

Hier begin ik van te watertanden, maar ik denk dat de prijs mij gaat tegenhouden, hoezeer het de prijs wel waard zal zijn...

Beste mede freaks,

Hangt nog wel een beetje van de prijs af, maar ben wel geïnteresseerd. Is een dikke bak!

Laatst bewerkt:
Beste mede freaks,
Hebben jullie interesse in deze gruwelijke bak!?

Is dit de geheimzinnige bak? :D

Ik kan niet met zekerheid zeggen of ik interesse heb, is voor mij niet origineel genoeg. Maar deze raak je makkelijk kwijt, daar zou ik me niet druk om maken. Is een kwalitatief erg goed product.

Vraagje, vanmiddag een bestelling gedaan.. heb alleen nog geen bevestiging o.i.d. binnen? Kan het zijn dat het wat langer duurt?

Ik heb zeker wel interesse, een hele mooie bak. Hangt er wel een beetje vanaf wat de prijs gaat zijn. Wanneer zou deze dan in de shop komen?

Hey Dennis, heb het nog niet binnen. Afschrijving is wel gedaan? Gelijk nog een vraagje.. komen er toevallig nog Katan producten aan? ( zoals de special lijn)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan