Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00 uur, begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in ?

Meestal staan we hier onder het genot van een :biertje: nog wat na te praten rondom de vuurton. Voelt altijd een beetje dubbel, enerzijds nog vol adrenaline van al het mooie vuurwerk wat je hebt gezien maar anderzijds toch wel een beetje klote dat het allemaal weer voorbij is en je weer een jaar moet wachten.

Dat is het grootste kut moment van het jaar, het is voorbij... En weinig mensen snappen wat ik dan voel. En die leegte is alleen te vullen met de eerste aankoop. Daarom ben ik blij als de eerste freak sites weer open gaan.

Biertje drinken bij de vuurton. Al kijkend naar de na smeulende resten van al het moois dat de lucht in gegaan is. En lekker wat eten aangezien die uren ervoor dat geen prioriteit had.

Lekker chillen bij de vuurton, nagenieten van al het moois dat die avond de lucht is ingegaan. Maar ook gelijk met mijn maatje evalueren wat de absolute toppers, tegenvallers of misschien wel flops van de avond waren. Daarna gelijk 1e draft lijstje nieuwe seizoen maken en voordat we het in de gaten hebben is het een uur of 7

Laatst bewerkt:
Meestal ga ik dan flink aan de zuup. Ben meestal met een groep vrienden, die op dat moment al de nodige biertjes op hebben. Dus heb dan een inhaalslag nodig :p Wellicht pak ik dit jaar een goed feestje! :biertje:

Ik duik mijn bed weer vrij snel in, omdat mijn (kleine) kinderen nog niet beseffen dat het gebruikelijk is om de eerste dag van het nieuwe jaar lekker lang uit te slapen.

Nog wel wat klein grut stoken hoor, zolang de buurt het goed vind. Vooral fonteinen etc. Desnoods Cat 1. En lekker een paar kouwe kletsers erin.
Ik geloof echt niet dat iedereen hier om 02:00 stopt hahaha

Na 02:00 trekken we een biertje open, genieten we na van al het vuurwerk en staan we rondom het vuur wat na te praten over de absolute toppers, floppers en van alles en nog wat. Dan word er al het nodige ''opgeruimd'', zoals de dozen aan de kant zetten etc. De laatste jaren rond 06:00 of 07:00 in bed beland na de nodige biertjes te hebben gedronken..

Voorheen dook ik daarna nog wel eens de kroeg in. Alleen kom je dan in een kroeg waar iedereen al straal bezopen is en ik heb dan alleen een glaasje champagne en hooguit een biertje in me bloed. Dus dat niveau verschil was altijd erg aanwezig haha.

Vorig jaar was ik goed ziek geweest vlak voor de 31e en had weinig energie. Na heel de avond stoken tot een uur of 02.00 was ik helemaal bek af. Heb toen voor het idee nog een biertje genomen maar ik merk dat iedereen al rond 00.00 al aardig wat drankjes op hebben en ik wil dat gewoon niet tijdens het stoken. Dus dan merk je dat iedereen wel na 02.00 langzaam aan z'n bed in wilt duiken. Dus heb het daar ook maar bij gelaten. Ik koester oud en nieuw natuurlijk ook dus ik heb sowieso geen behoefte om daarna nog te gaan feesten. Dat kan elk ander weekend van het jaar ook! Geen idee hoe het dit jaar zal lopen. Gewoon gezellig met de familie ieder geval.

Afvragen of het al het geld waard was........eeuuuh ja next year agian than bigger please

Dan mogen de biertjes open en dan kunnen we ook eindelijk lekker eten want de resr van de dag krijg ik weinig naar binnen.

Na genieten en voldaan voelen.

Na 02:00 steek ik een joint op, en ga dan rustig in de tuin zitten terwijl ik ontspannen luister naar de cakes en bommen(mits het weer het toelaat). Meestal ga ik rond 4 a5 vuur slapen, om vervolgens in de late middag weer te worden. En dan breken de deprimerende momenten weer aan, omdat het alweer voorbij is. In de avond youtuben op zoek naar nieuwjaars filmpjes.

Direct de boxen en cakes aan de kant van de weg zetten. Daarna eerst eens even flink wat eten, dat is er die dag niet veel gebeurd door alle spanning. Even na praten bij de vuurkorven en genieten van de sfeer die er dan nog hangt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan