[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tevens zojuist contact gehad met Vulcan nog 5 karton Sky Screamers 2.0 aangekocht.

Deze komen niet meer verder dit jaar.

Ook niet in nieuwe Batch !

Dus op=op

De prijs zal eind deze week ook iets omhoog gaan.

Dennis

Laatst bewerkt:
Rambam 3.0 : hoewel het een prima product is heb ik zelf geen interesse in dit product.

Color carnival: ik zelf vond het een erg slecht product, zeker voor wat het verkocht wordt aan prijsklasse. Vooral te traag om los te schieten of in een show te verwerken.

Serenity: vorig jaar ook gehad en een mooi product. Ik zelf heb er 95 euro voor betaald en meer dan dat zal ik er ook niet voor neer leggen. Denk dat je nu door Weco goed zal moeten onderhandelen maar als je het onder 95 kan aanbieden heb ik interesse hierin.

Denk dat als je deze producten voor een hele goede prijs kan aanbieden het wel verkoopt.
(Excuses als mijn mening beethe grof overkomt. Zeg liever eerlijk mijn mening dan verbloemen)

Is de sky screamers 2.0 nu al uitloop?

Er komt geen nieuwe voorraad dit jaar vanuit china dus alles is 2019 of ouder.

Dus ja op=op bij de importeur en bij ons.

En ik ben zo en zo als voorzichtig wil zekerheid en openheid ook vanwege Corona en toekomst voorraad en ook naar jullie toe gewoon uitleveren.

Wow had over die sky screamers 2.0 niet gelezen. Jammer want is een mooi product
1e keuze van me blijft bij een ander product waar ik Dennis mee heb benaderd en budget apart heb gezet. W8 rustig daarop af.
Als dat niet lukt heb ik budget over voor sky screamers :p

Wow had over die sky screamers 2.0 niet gelezen. Jammer want is een mooi product
1e keuze van me blijft bij een ander product waar ik Dennis mee heb benaderd en budget apart heb gezet. W8 rustig daarop af.
Als dat niet lukt heb ik budget over voor sky screamers :p

Ik weet niet hoeveel geduld je hebt, maar ik gok dat 5 karton Skype screamers er zo doorheen zijn. Is de beste rauwe fluiter op dit moment (vind ik).

En ah, niet zo geheimzinnig, waar wacht je op?

Qua fluit zijn er dan niet zoveel opties denk ik..
Volgens mij is de RTOP er uit en is er ook geen restvoorraad (daarnaast lees ik al een paar keer dat er op dit moment geen zaken gedaan worden met Wolff)

Dan blijven er denk ik nog twee gevallen over waarvoor er ook veel kapers op de kust zijn in vuurwerkland. Of hij wacht op Katan #4 of het veelbesproken Rubro/Geisha product.

Qua fluit zijn er dan niet zoveel opties denk ik..
Volgens mij is de RTOP er uit en is er ook geen restvoorraad (daarnaast lees ik al een paar keer dat er op dit moment geen zaken gedaan worden met Wolff)

Dan blijven er denk ik nog twee gevallen over waarvoor er ook veel kapers op de kust zijn in vuurwerkland. Of hij wacht op Katan #4 of het veelbesproken Rubro/Geisha product.

Misschien Bora Bora van Lesli nog?
Vond ik voor 20 euro zeker geen slechte cake!

Misschien Bora Bora van Lesli nog?
Vond ik voor 20 euro zeker geen slechte cake!

En je hebt natuurlijk de Hellfire Thunder van Evo nog (ook te koop geweest bij Almere haven toch?), The Gunner (ook van Lesli), Viper van Wolff, en een aantal compounds met fluiters erin verwerkt (The Skream - Lesli; Screaming Wizard - Eurostar).

Of je slaat snel toe, en koopt die laatste Sky Screamers :wink:

Hellfire Thunder, Viper, ROTP, bora bora, scream, scream salute, special#4... had ze vorig jaar allemaal in mijn collectie (geisterblitz helaas niet). Maar de Sky Screamers staat met stip op 1, gevolgd door de Hellfire Thunder (die nog wat duurder is ook). Voor de prijs is de Special#4 ook een prima keuze.

Dit jaar heb ik een ander thema, en beperk ik het gefluit. Maar anders zou ik het wel weten voor die 25,- per stuk bij Dennis. Ik reed er vorig jaar zelfs voor naar Drenthe vanuit Zuid-Holland. Enigste kritiek is dat voetje eronder. :p

Ik zie dat het veel interesse heeft opgewekt. Ik vind niet dat het aan mij is om te delen waarover het precies ging omdat het ook wat schofferend kan zijn.

Wat ik wel wil mededelen aan jullie is omdat ik het gevoel heb dat jullie nu een budget apart gaan zetten voor iets wat niet gaat komen.

Ben op de hoogte gebracht dat het niet gaat komen/lukken. Dus wacht nergens op/hou geen budget apart ervoor en bestel de sky screamers:thumbup:

Ik zie dat het veel interesse heeft opgewekt. Ik vind niet dat het aan mij is om te delen waarover het precies ging omdat het ook wat schofferend kan zijn.

Wat ik wel wil mededelen aan jullie is omdat ik het gevoel heb dat jullie nu een budget apart gaan zetten voor iets wat niet gaat komen.

Ben op de hoogte gebracht dat het niet gaat komen/lukken. Dus wacht nergens op/hou geen budget apart ervoor en bestel de sky screamers:thumbup:

Jij zou prima kunnen solliciteren bij RTL Boulevard: iets zeggen door niets te zeggen. :p
Maar no worries, begrijp het wel. Vind de discussie die eruit voortkomt wel interessant. Oja, en ik heb overigens geen budget. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan