[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis jij bent de enige op vuurwerkcrew die goed omgaat met feedback/tips. Hulde naar jou.

Voor de EMU van Vulcan had je na mijn feedback al een eerlijkere prijsverlaging doorgevoerd.

Nu is er nog een cake bij Vulcan de black box finale, die kost nu €13 bij je. 188 gram bevat deze cake. Volgens mij kan ook deze cake in prijs 2 a 3 euro naar beneden. Dit is absoluut zoals je weet geen kritiek.

Dennis jij bent de enige op vuurwerkcrew die goed omgaat met feedback/tips. Hulde naar jou.

Voor de EMU van Vulcan had je na mijn feedback al een eerlijkere prijsverlaging doorgevoerd.

Nu is er nog een cake bij Vulcan de black box finale, die kost nu €13 bij je. 188 gram bevat deze cake. Volgens mij kan ook deze cake in prijs 2 a 3 euro naar beneden. Dit is absoluut zoals je weet geen kritiek.

Hoi

Helaas kan die niet omlaag meer.

Tevens loop ik nu tegen de inkoop aan omdat china allemaal een beetje lastig wordt en er veel onduidelijk is voor de aankomenden maanden.
Er wordt ook niet echt veel outlet meer aangeboden op dit moment.

Ik denk dat zelf de prijzen snel omhoog zullen gaan in de toekomst.

Maar ik blijf zoeken voor jullie

Outlet en Vulcan en Eurostar zijn op=op al !

Dennis

Laatst bewerkt:
Dennis, alles wat jij aanbied ligt al fysiek in je bunkers toch? :D

Yep Eurostar is binnen ( foto,s gepost )alles net voordat corona begon op te komen in nederland.

Bij Vulcan staat me pallet klaar en die komt er aan zodra alles rustig is weer en broekhoff staat ook klaar.

Ik koop alleen voorraad die er is daarom laat ik ook alles meteen leveren alleen nu kwam corona er even tussen door.

Maandag ga ik zelf wat uitpakken.

Dennis

Yep Eurostar is binnen ( foto,s gepost )alles net voordat corona begon op te komen in nederland.

Bij Vulcan staat me pallet klaar en die komt er aan zodra alles rustig is weer en broekhoff staat ook klaar.

Ik koop alleen voorraad die er is daarom laat ik ook alles meteen leveren alleen nu kwam corona er even tussen door.

Maandag ga ik zelf wat uitpakken.

Dennis

Lijkt me heerlijk zo om even wat spulletjes uit te pakken zeg! Hoe ben jij in de vuurwerk wereld gerold Dennis? Je kent naar mijn idee enorm veel toppers in allerlei merken en maten! Eigenlijk ben jij 1 van de weinige die zoveel communiceert met de klanten, en ook nog eens uniek spul aanbied. Voor mij daarom ook de keus om bij jou het spul aan te schaffen, gezien je een echte freak bent!

Lijkt me heerlijk zo om even wat spulletjes uit te pakken zeg! Hoe ben jij in de vuurwerk wereld gerold Dennis? Je kent naar mijn idee enorm veel toppers in allerlei merken en maten! Eigenlijk ben jij 1 van de weinige die zoveel communiceert met de klanten, en ook nog eens uniek spul aanbied. Voor mij daarom ook de keus om bij jou het spul aan te schaffen, gezien je een echte freak bent!

Dit is ontstaan als hobby en inkoop en verkoop is ook mijn dagelijkse werkzaamheden.

Man man man :bye:

Je vat een lange reactie van mij op de post van React mooi samen in 3 woorden (eigenlijk 1 woord). Uiteindelijk besloten deze toch maar niet te plaatsen en een verkorte versie in een PM naar de modjes te sturen. Alleen Spinner heeft kennelijk het voorrecht gehad om mijn post te mogen lezen. :wink:

Ik heb hem idd gelezen. En je had het mooi verwoord. Deze persoon wekt bij mij ook irritatie op..

Hopelijk word hij!/zij er op aangesproken.

Ben even bezig ik had ook vragen gehad over hoge enz van de Eurostar artikelen.
Hierbij het antwoord.

Exploding vulcano batch 2017 379 Gram
Pulp Cannon batch 2018 468 Gram

20200406_192924.jpg

20200406_194121.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan