[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha rustig aan mannen anders wordt het nog een hele lange maand april tot mijn salaris er is :p

Wil zelf ook wat producten opnoemen van vulcan
Bulldog van diamond collection echt mooi met gouden muur na fontein
Jelly beans fontein maybe?

Haha rustig aan mannen anders wordt het nog een hele lange maand april tot mijn salaris er is :p

Die Bulldog staat ook nog op mijn lijstje ja. Zelf voor de halve prijs nog erg prijzig per schot, maar wel echt een unieke cake die ik toch een keer gehad wil hebben. Vrees wel dat daar niet veel voorraad meer van zal zijn.

Die Bulldog staat ook nog op mijn lijstje ja. Zelf voor de halve prijs nog erg prijzig per schot, maar wel echt een unieke cake die ik toch een keer gehad wil hebben. Vrees wel dat daar niet veel voorraad meer van zal zijn.

Ja precies staat ook op mijn wensenlijst om het een x gehad te hebben mits het betaalbaar is natuurlijk.
Maar misschien/heb vertrouwen erin dat Dennis wel wat leuks kan regelen met prijzen :D

Hoi Vuurwerkboy023

Met vulcan heb ik een afspraak dat we alleen outlet artikelen kunnen kopen en 3 boxen met eigen label zeg maar.

Helaas moet ik melden dat ook de outlet van Vulcan is uitverkocht net zo als van Eurostar.

Dus wat er nog staat op de shop dat is het helaas op dit moment.

Door alles wat er zich afspeeld op dit moment is het lastig inkopen en blijf ik zoeken.

Dennis

Hey Dennis,
zat gisteren nacht wat rond te snuffelen naar wat oude producten waar ik mee opgegroeid was en kwam paar leuke producten tegen voor de fanaten, die misschien als er belangstelling is leuk is om voor ons te kijken of er wat te regelen valt?

sorry dat ik weer met wat producten voorstel kom, als je het niet wilt hoor ik het graag :frusty:

ik heb zelf weinig met hummer effect maar misschien voor anderen onder ons leuk? (lees vaak dat mensen een hummer cake zoeken in enkelen topics namelijk)

al deze producten zijn al een tijdje uitloop voor zover ik weet en waren toendertijd wel prijzig 40+ verkoop. dit zijn natuurlijk wat te hoge prijzen voor ons maar misschien valt het nu jaren in de outlet wat leuks te regelen als er wat over is?

Hoi

En dan nog het antwoord op deze vraag :D

De Berzerk Tribe daar zou ik aan kunnen komen alleen ik denk dat de prijs niet echt interessant is € 39,99 staat op de outlet lijst nog zag ik.

De rest is er niet meer.

Dennis

Bedankt Dennis,
Ik ben erg tevreden en je verdient zeker een schouder klopje dat je al zoveel aanvul en leuke producten voor ons hebt geregeld.
We wachten bij sommigen al sinds Januari op de beloofde aanvul die er nooit van gekomen is:rolleyes:

Die berzerk tribe is inderdaad niet aantrekkelijk geprijsd voor ons, .

Ik zou niks anders meer weten wat ik nog leuk in de outlet ken:)

Dennis is het misschien mogelijk om Funke in te kopen niet via lesli maar van onze Oosterburen? Die volstaan ook de wetgeving voor verkoop binnen ons land dacht ik en hebben meer variatie?
Zie arentz veel dit doen

Misschien kan je funke azul voor een leuk prijsje inkopen hoewel ik dat betwijfel

Laatst bewerkt:
Ehmm jongens:bonk: Ondanks dat ik ook voor ben, ben ik ook voor dat Dennis hier even mee wacht een maandje of... 3. Misschien 4... Tot er weer budget beschikbaar is:p

Ja keuzes maken he :p
Heb bewust dingen laten staan omdat ik bijvoorbeeld deze op het oog heb :D

Bedankt Dennis,
Ik ben erg tevreden en je verdient zeker een schouder klopje dat je al zoveel aanvul en leuke producten voor ons hebt geregeld.
We wachten bij sommigen al sinds Januari op de beloofde aanvul die er nooit van gekomen is:rolleyes:

Die berzerk tribe is inderdaad niet aantrekkelijk geprijsd voor ons, .

Ik zou niks anders meer weten wat ik nog leuk in de outlet ken:)

Dennis is het misschien mogelijk om Funke in te kopen niet via lesli maar van onze Oosterburen? Die volstaan ook de wetgeving voor verkoop binnen ons land dacht ik en hebben meer variatie?
Zie arentz veel dit doen

Misschien kan je funke azul voor een leuk prijsje inkopen hoewel ik dat betwijfel

Hoi vuurwerkboy23

Nee ik zal geen Funke gaan kopen bij de buren tenzij ik het ergens op een lijst tegen kom in Nederland.

Ik ga er ook niet me vingers aan branden op dit moment.

Dennis

Dennis nog een bruikbare tip voor je.

Pyrobase van Lesli, als het goed is heeft Lesli hier nog voorraad van.

Kan je hier na kijken? Zijn unieke producten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan