[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga toch mijn mening delen.:)
Vind de 3x heaven zelf niet bijzonder en wat aan de dure kant door zijn prijsklasse.

Kunnen we in de toekomst weer een voorraadje bushwackers verwachten?

Ik heb de artikelen die uitverkocht zijn uitgezet in de de shop om zo wat meer overzicht te krijgen in de shop.

- Uitverkocht
- Outlet.

Ik laat de prijzen die er aan hangen wel staan in me portaal,zodra iets weer beschikbaar is zal ik het melden en het artikel weer open zetten.

Beetje overzicht :D:shocked:

Nog even ter info:

Vandaag heb ik dus de nieuwe week actie al open gezet en de LOCO LOCO toegevoegd en de 3x Heaven en 3 nieuwe week artikelen.

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
Ik ben even bezig met Update en omzetten van bepaalde dingen naar de nieuwe webshop.

Hierdoor kan er even niet besteld worden en staat de voorraad allemaal op uitverkocht.

30 minuten is die weer klaar ongeveer.

Dennis

Casa de Papel was echt een mooi compound boxje. Schoot eigenlijk net iets te hoog, maar goeie burst en liep ook prima door

Hoi Dennis, een weekje geleden ergens, ging het over of je eventueel Broekhoff nog kon krijgen, o.a 1.2" Total Event Box en nog een lijstje van iemand.. weet je hier toevallig al iets over?

Hoi Dennis, een weekje geleden ergens, ging het over of je eventueel Broekhoff nog kon krijgen, o.a 1.2" Total Event Box en nog een lijstje van iemand.. weet je hier toevallig al iets over?

Hoi Indica

Inmiddels is er contact geweest en een afspraak staat ook gepland:D.
Alleen ook ik zit te wachten net zo als de importeurs wat er besloten gaat worden.

Dus achter de schermen ben ik hard bezig en ik beloof dat er weer leuke dingen komen.
Tevens heb ik het excel lijstje klaar liggen en printjes met alle vragen.

Dennis

Hoi Indica

Inmiddels is er contact geweest en een afspraak staat ook gepland:D.
Alleen ook ik zit te wachten net zo als de importeurs wat er besloten gaat worden.

Dus achter de schermen ben ik hard bezig en ik beloof dat er weer leuke dingen komen.
Tevens heb ik het excel lijstje klaar liggen en printjes met alle vragen.

Dennis
Topper, thanks sowieso voor al het werk en tijd die je er in steekt. en geen haast hoor haha, vroeg het me gewoon af, misschien had ik er al overheen gelezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan