Vuurwerk Almere Haven
VWC lid
Als ik zo brutaal mag zijn...
Voor de 3x Heaven 75,- vind ik wel een mooie deal![]()
Geen probleem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik zo brutaal mag zijn...
Voor de 3x Heaven 75,- vind ik wel een mooie deal![]()
Wanneer komt de 4x30mm compound in de weekactie Dennis?![]()
Ja als het goed is wel
Ik wil morgen even me mail doorlopen en zal even kijken of er een reactie tussen zit over de voorraad en wat er nog is.
Dennis
68.95,-
zou het goed doen in de week actie
mits dit ook haalbaar voor jou is.
Ik ga toch mijn mening delen.
Vind de 3x heaven zelf niet bijzonder en wat aan de dure kant door zijn prijsklasse.
Kunnen we in de toekomst weer een voorraadje bushwackers verwachten?
Dat word de f5 knop lam drukken
Inmiddels vrij en de prijs aangepast 82,99
Pfoe voor die prijs pas ik. Zal vast te maken hebben met dure inkoop, maar persoonlijk vind ik het deze box niet waard.
Hoi Dennis, een weekje geleden ergens, ging het over of je eventueel Broekhoff nog kon krijgen, o.a 1.2" Total Event Box en nog een lijstje van iemand.. weet je hier toevallig al iets over?
Topper, thanks sowieso voor al het werk en tijd die je er in steekt. en geen haast hoor haha, vroeg het me gewoon af, misschien had ik er al overheen gelezen.Hoi Indica
Inmiddels is er contact geweest en een afspraak staat ook gepland.
Alleen ook ik zit te wachten net zo als de importeurs wat er besloten gaat worden.
Dus achter de schermen ben ik hard bezig en ik beloof dat er weer leuke dingen komen.
Tevens heb ik het excel lijstje klaar liggen en printjes met alle vragen.
Dennis
Topper, thanks sowieso voor al het werk en tijd die je er in steekt. en geen haast hoor haha, vroeg het me gewoon af, misschien had ik er al overheen gelezen.