vuurwerkboy023
VWC lid
Kom ik op terug![]()
Wel genoeg ervan inkopen Dennis.
Geen 1 bestelling kunnen plaatsen bij je omdat producten die ik wil elke x binnen sec uitverkocht is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom ik op terug![]()
Zojuist even me mail bijgewerkt en weer wat aangekocht en bevestigd gekregen
2653 - LIMITED EDITION BOX 1
2652 - ACATENANGO
Er was naar gevraagd kan het niet terug vinden even in me pm maar er komt voorraad vrij in de shop.
! om 11:30 zet ik ze open.!
Ga eerst even bakkie doen.
Ja ja
Hier had ik naar gevraagd nu f5 tot 11:30![]()
Ja het is gelukt om te bestellen en hopelijk aan het eind van de maand de limit edition 1Bij gewerkt inmiddels en op de shop
Haha goed bezig Dennis!
Ik weet niet of jij naast outlet ook normale artikelen kan aanschaffen bij Broekhoff?
Zou jij eens kunnen kijken of je aan de 1.2" Total Event Box kan komen?
![]()
okay,
het klopt dus niet volgens uw website bij merken dat je dealer/verkooppunt bent van broekhoff?
https://www.vuurwerkalmerehaven.nl/merken/broekhoff-vuurwerk/
Nee dat klopt alleen ik verkoop het wel maar dan alleen outlet koop nog aan en wat pyroshow spul en dat komt bij Broekhoff vandaan.
Daarom staat er ook een stukje op vanuit Broekhoff dit is ook netjes in overleg geweest met Broekhoff.
Ik vind het altijd belangrijk als je merk verkoopt van een importeur om daar ook een stukje over te plaatsten op de website als een klant daar informatie over wil weten.
Dennis
Kan je toevallig ook hff krijgen in de outlet? Bv underground, swatteam en/of hallucinator 2.0
Met Rowy in de buurt denk ik niet dat VWT aan een 2e dealer gaat leveren
Kan je toevallig ook hff krijgen in de outlet? Bv underground, swatteam en/of hallucinator 2.0
Zie hier net de Blackbird van weco voorbij komen. Dat is er ook wel ff eentje zeg! Misschien is dat nog een leuke toevoeging. Of past Proline niet in jouw assortiment?