Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat mij betreft wel. Kan je er altijd nog een dvd van branden.Is het dan ok als ik de .iso bestanden op een usb stick zet?
Dan heb ik volgens mij aan een 32gb stickie wel genoeg namelijk![]()
heerlijke nostalgie was dat vroeger inderdaad.....heb er veel, alleen die van het bunkertje dan weer net niet...Vind het een goed plan dit !
Utbunkertje,Fpm,Vwc,museumdudes en natuurlijk PIETERSVUURWERK !
Het zou geweldig zijn voor velen als er nog dvd's uitkomen !
Heb er een aantal kunnen scoren en de beelden zijn heerlijk !
Met name Vuurwerkmuseum dvd's vind ik echt het beste gevoel geven!
Hoe duur is de USB?![]()
Ik zat te denken om €15 te vragen voor de drie jaargangen.
doe mij dan maar een usbstickje.Zie je op de trophy![]()
Hoi Pieter,
Ik zou ook graag een usb-stick willen kopen op de Trophy. Ik kan er helaas pas rond 6 a 7 uur zijn. Zouden er dan nog voldoende usb-sticks zijn?![]()
Is het dan ok als ik de .iso bestanden op een usb stick zet?
Dan heb ik volgens mij aan een 32gb stickie wel genoeg namelijk![]()
Lijkt mij prima, begrijp me goed; met DVD schijven kan ik (en ik denk iedereen wel) prima leven, het leek mij alleen eenvoudiger om een stick te produceren dan een schijven set. (die idd wel nostalgischer overkomt, dat dan weer wel). Super dat je deze heruitgave van je film materiaal gaat doen, vooral de overdag beelden zijn natuurlijk goud waard. Vuurwerk afsteken bij daglicht, dat is nu al bijna nostalgie.
Wat anders; Verkoop je ook weer aanstekers op de trophy? Ben wel toe aan een nieuwe.
Lijkt mij prima, begrijp me goed; met DVD schijven kan ik (en ik denk iedereen wel) prima leven, het leek mij alleen eenvoudiger om een stick te produceren dan een schijven set. (die idd wel nostalgischer overkomt, dat dan weer wel). Super dat je deze heruitgave van je film materiaal gaat doen, vooral de overdag beelden zijn natuurlijk goud waard. Vuurwerk afsteken bij daglicht, dat is nu al bijna nostalgie.
Wat anders; Verkoop je ook weer aanstekers op de trophy? Ben wel toe aan een nieuwe.
Zie dit nu pas voorbij komen, maar heb ook wel interesse! Ik bouw mee aan de VWC show dus weet niet of ik er aan toe kom om langs te komen, maar ga een poging doen!
Ik kom ook een USB ophalen! tot zaterdag