Pietersvuurwerk DVD's

Ga je er gewoon een aantal maken of is het op bestelling? Ik kom sowieso langs je stand op de trophy om een USB stickje te kopen!

Ik maak sowieso een aantal dvd's en ook wat usb sticks.

Die liggen dus gewoon bij me standje :)

Vind het een goed plan dit !
Utbunkertje,Fpm,Vwc,museumdudes en natuurlijk PIETERSVUURWERK !
Het zou geweldig zijn voor velen als er nog dvd's uitkomen !
Heb er een aantal kunnen scoren en de beelden zijn heerlijk !
Met name Vuurwerkmuseum dvd's vind ik echt het beste gevoel geven!
heerlijke nostalgie was dat vroeger inderdaad.....heb er veel, alleen die van het bunkertje dan weer net niet...
Kevin en pigi had je toen ook nog als ik het goed heb.... :wink:

Hoi Pieter,
Ik zou ook graag een usb-stick willen kopen op de Trophy. Ik kan er helaas pas rond 6 a 7 uur zijn. Zouden er dan nog voldoende usb-sticks zijn? :shy:

Ik heb veel van je filmpjes nog op een harde schijf staan! Heerlijke sfeerfilmpjes die ik altijd keek in de dagen voor oud en nieuw!

doe mij dan maar een usbstickje.Zie je op de trophy:holland:

Helemaal goed, zie je op de Trophy!

Hoi Pieter,
Ik zou ook graag een usb-stick willen kopen op de Trophy. Ik kan er helaas pas rond 6 a 7 uur zijn. Zouden er dan nog voldoende usb-sticks zijn? :shy:

Het is lastig in te schatten hoeveel usb sticks en dvd's ik ga verkopen die dag.
Mochten ze uiteindelijk uitverkocht zijn bij de trophy dan kan je er nog wel eentje bij me bestellen.
Pm me dan maar even.

Laatst bewerkt:
Is het dan ok als ik de .iso bestanden op een usb stick zet?

Dan heb ik volgens mij aan een 32gb stickie wel genoeg namelijk :)

Lijkt mij prima, begrijp me goed; met DVD schijven kan ik (en ik denk iedereen wel) prima leven, het leek mij alleen eenvoudiger om een stick te produceren dan een schijven set. (die idd wel nostalgischer overkomt, dat dan weer wel). Super dat je deze heruitgave van je film materiaal gaat doen, vooral de overdag beelden zijn natuurlijk goud waard. Vuurwerk afsteken bij daglicht, dat is nu al bijna nostalgie.
Wat anders; Verkoop je ook weer aanstekers op de trophy? Ben wel toe aan een nieuwe.

Lijkt mij prima, begrijp me goed; met DVD schijven kan ik (en ik denk iedereen wel) prima leven, het leek mij alleen eenvoudiger om een stick te produceren dan een schijven set. (die idd wel nostalgischer overkomt, dat dan weer wel). Super dat je deze heruitgave van je film materiaal gaat doen, vooral de overdag beelden zijn natuurlijk goud waard. Vuurwerk afsteken bij daglicht, dat is nu al bijna nostalgie.
Wat anders; Verkoop je ook weer aanstekers op de trophy? Ben wel toe aan een nieuwe.

Kunnen de Museumdudes dit ook niet doen..? :D

Usb sticks zijn inderdaad wat makkelijker klaar te maken, klopt ja. Ik heb er gister direct een aantal besteld.
Ja we hebben weer een vrij breed assortiment aanstekers wat we gaan verkopen bij de Trophy.
Ik zie je de 21e :cool:

Echt geweldig dat je de dvd's weer gaat verkopen, heb in mijn jeugd echt alle filmpjes op jouw site gezien. Puur genieten was dat en zeker tijdens de december maand ging er bijna geen dag voorbij zonder wat toffe sfeerfilmpjes te kijken. Helaas toen nooit een DVD gekocht, dus deze kans laat ik nu zeker niet aan mij voorbij gaan. Dvd's of een USB stick, daar ben ik nog niet helemaal over uit, maar de dvd's hebben wel iets nostalgisch. Tot zaterdag!

Zie dit nu pas voorbij komen, maar heb ook wel interesse! Ik bouw mee aan de VWC show dus weet niet of ik er aan toe kom om langs te komen, maar ga een poging doen!

Back
Bovenaan