[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist even me mail bijgewerkt en weer wat aangekocht en bevestigd gekregen:D

2653 - LIMITED EDITION BOX 1
2652 - ACATENANGO

Er was naar gevraagd kan het niet terug vinden even in me pm maar er komt voorraad vrij in de shop.

! om 11:30 zet ik ze open.!

Ga eerst even bakkie doen.

Hahaha Dennis blijft maar aankopen, maar is gezien de activiteiten en reacties hier ik het topic ook wel nodig. Outlet is volgens mij al zo goed als uitverkocht op een paar items na.

Haha goed bezig Dennis!

Ik weet niet of jij naast outlet ook normale artikelen kan aanschaffen bij Broekhoff?
Zou jij eens kunnen kijken of je aan de 1.2" Total Event Box kan komen?

:D

Zojuist even me mail bijgewerkt en weer wat aangekocht en bevestigd gekregen:D

2653 - LIMITED EDITION BOX 1
2652 - ACATENANGO

Er was naar gevraagd kan het niet terug vinden even in me pm maar er komt voorraad vrij in de shop.

! om 11:30 zet ik ze open.!

Ga eerst even bakkie doen.

Ja ja
Hier had ik naar gevraagd nu f5 tot 11:30:handsup::handsup:

Ja het is gelukt
al weer 3 keer besteld bij je Dennis :D

Laatst bewerkt:
Haha goed bezig Dennis!

Ik weet niet of jij naast outlet ook normale artikelen kan aanschaffen bij Broekhoff?
Zou jij eens kunnen kijken of je aan de 1.2" Total Event Box kan komen?

:D

Hoi

Nee op dit moment alleen Outlet !

Er zijn 2 winkels die werken met Broekhoff als importeur totaal in almere en dat respecteer ik netjes.

Wij zouden het ook niet leuk vinden namelijk als je jaren er aan werkt met een importeur om het neer te zetten op je markt gebied en een paar kilometer verder ligt het ook in eens.:bonk:

Dan zeg ik ook meteen de groeten dit was je laatste jaar maar ik ga verder zoeken:D

Maar komt hij op de Outlet lijst dan sluit ik niets uit natuurlijk.

okay,

het klopt dus niet volgens uw website bij merken dat je dealer/verkooppunt bent van broekhoff?
https://www.vuurwerkalmerehaven.nl/merken/broekhoff-vuurwerk/

Nee dat klopt alleen ik verkoop het wel maar dan alleen outlet koop nog aan en wat pyroshow spul en dat komt bij Broekhoff vandaan.:yes:

Daarom staat er ook een stukje op vanuit Broekhoff dit is ook netjes in overleg geweest met Broekhoff.
Ik vind het altijd belangrijk als je merk verkoopt van een importeur om daar ook een stukje over te plaatsten op de website als een klant daar informatie over wil weten.

Dennis

Nee dat klopt alleen ik verkoop het wel maar dan alleen outlet koop nog aan en wat pyroshow spul en dat komt bij Broekhoff vandaan.:yes:

Daarom staat er ook een stukje op vanuit Broekhoff dit is ook netjes in overleg geweest met Broekhoff.
Ik vind het altijd belangrijk als je merk verkoopt van een importeur om daar ook een stukje over te plaatsten op de website als een klant daar informatie over wil weten.
Dennis

Ook de 1 en 2 minute pyroshow dennis?
Dan word ik in ieder geval heel gelukkig :D

Zie hier net de Blackbird van weco voorbij komen. Dat is er ook wel ff eentje zeg! Misschien is dat nog een leuke toevoeging. Of past Proline niet in jouw assortiment?

Dennis, komt de weekdeal stipt op maandag 00.00 uur vrij? Daar ben ik wel benieuwd naar aangezien de vooraad rete hard gaat bij jullie.

Zie hier net de Blackbird van weco voorbij komen. Dat is er ook wel ff eentje zeg! Misschien is dat nog een leuke toevoeging. Of past Proline niet in jouw assortiment?

Daar zijn drie versies van in omloop. Deze bak staat ook hoog op mijn lijstje. Onder de Weco lijn heet deze bak Shadows of Evil. Deze zal Dennis als het goed is ook gaan aanbieden. Afgelopen jaar stond hij in ieder geval op de site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan