Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal waren die er 365 dagen in een jaar. De laatste jaren alleen vanaf september ongeveer. Nu zijn die er totaal niet maar vind het nog wel even gezellig om te blijven buurten hier.

Kriebels zijn er het hele jaar wel, maar de echte echte kriebels, die beginnen toch altijd wanneer ''het seizoen'' weer van start gaat. september dus.

Nu de nieuwe producten en eerste filmpjes weer binnen rollen merk ik toch dat ik hier en daar wat virtuele winkelkarretjes aan het vullen ben om te kijken waar het budget heengaat dit jaar :biertje:

Normaal waren die er 365 dagen in een jaar. De laatste jaren alleen vanaf september ongeveer. Nu zijn die er totaal niet maar vind het nog wel even gezellig om te blijven buurten hier.
heb ik ook, het blijft gewoon leuk om met freaks over de hobby te praten.

iemand verander aub mijn bank login gegevens.... kan niet meer tegen het kruitstress, bestel van alles en weet niet meer hoe en wat ik besteld heb :bonk::frusty:

Die kriebels zijn hier een paar dagen geleden toch echt een stuk meer geworden. Sinds het buiten snel donker is en van die gezzelige herfst buien.

Kriebels zijn hier sinds een paar dagen ook weer naar een wat hoger niveau. Komt doordat het aanzienlijk eerder donker is, het alweer oktober is en het herfstweer.

Kriebels zijn hier sinds een paar dagen ook weer naar een wat hoger niveau. Komt doordat het aanzienlijk eerder donker is, het alweer oktober is en het herfstweer.

Ik liep vanavond een stukje door het dorp, die koude wind die je voelt, de bladeren op de grond, af en toe een knal in de verte en de geur van een houtvuur doet me echt denken aan betere tijden.

Meestal wordt ik 1x per jaar ziek, wat last van griep. Daar lijk ik nu weer voorzichtig aan van op te knappen. En wetende dat ik dus niet meer ziek wordt dit jaar, *klopt af* zorgt voor minder stress en zullen hopelijk een positieve invloed hebben op de kriebels. :D

Kriebels, tjah, ook ik ken ze :) Maar mijn probleem is altijd dat ik teveel hobby's heb! Ik hou van reizen (en culturen), houd van sport (kijken en doen), muziek, film, speciaalbier en dus van vuurwerk. Bij mij gaat het met de kriebels dan ook heel random. Het ene jaar ben ik compleet gefocust op wielrennen (zoals dit jaar) en een jaar later ben ik helemaal into het speciaalbier. Ook zitten er jaren tussen dat ik van januari t/m december de vuurwerkkriebels heb. Dan zit ik gewoon in juni of juli, waar anderen met 30 graden in het zwembad liggen, vuurwerkfilmpjes te kijken, freaksites te bezoeken enz. Het probleem aan veel hobby's is dat je geld een keer op is :) Je kunt niet elk jaar (ik niet met mijn minimumloontje) naar een festival, een bierproeverij, op vakantie, vuurwerk kopen, concertjes bezoeken, maandelijks naar de bios enz.

Kortom: bij mij komen de kriebels met vlagen, geen pijl op te trekken :p

Ik heb eigenlijk het hele jaar door wel kriebels, maar het helpt voor mij wel om bijvoorbeeld naar de Trophy te gaan om mijn shot kruit te krijgen door het jaar heen. Dit jaar ook nog een tripje naar Adelfia dit jaar. :)

ik heb 2 passies dat zijn kermissen en vuurwerk. Midden oktober krijg ik pas echt de kriebels voor vuurwerk omdat het kermisseizoen dan ver klaar is.

mis nog wel eens de tijd van vroeger toen je nog met een zak vuurwerk naar een afgelen plek kon om aan je verslaving te werken zonder te worden lastig gevallen.pffffff mooi was die tijd.

De kriebels zijn hier de laatste dagen echt weer stevig aanwezig! Het slechte weer dat meespeelt, het samenzijn met vuurwerkliefhebbers, de kerstmuziek, het darten op TV, de countdown doorkijken.. Laat de oktobermaand maar snel gaan!

Begint nu wel echt steeds meer te komen, donkere dagen en zojuist veel bezig geweest met de film voor de winactie maakt dat het echt stevig begint te kriebelen. Hopelijk komt snel in de action het categorie f1 vuurwerk, kunnen we daar een beetje kruid van snuiven.

Het begint in januari wanneer de eerste freaksites weer open gaan :p maar bij mij is het tussen de mei en einde zomervakantie te druk om er constant aan te denken. De rest van het jaar lekker de forum berichten lezen, af en toe een cat1 dingetje om te snuiven en hier en daar een show of demo

Kriebels blijven hier ook behoorlijk stijgen hoor, de echte mooie tijd begint nu aan te breken. De eerste winkeliers demo's worden langzaam bekend, tuincentra zijn bijna allemaal klaar, de eerste reclame's langs de weg zijn al te zien. Genieten dit :kerst:

Het hele jaar door, maar het echte kriebelmoment met kippenvel begint eigenlijk als het op de 31 van december donker begint te worden en je eigenlijk overal van alles de lucht in ziet en hoort gaan.

wanneer de mailtjes binnenkomen die zeggen dat mijn vaste winkels de showroom weer open hebben dan beginnen de kriebels. lekker op de fiets erheen, snuffelen tussen de producten, lijsten maken en dan thuis heerlijk filmpjes kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan