[Verslag] Bezoek Pangu Fireworks - 5 februari 2019

Ben het wel eens met het bovenstaande wat rubent zegt. Met communicatie valt of staat een onderneming. Kan je nog zo'n top product hebben als je het vertrouwen van je klanten verliest door een slechte communicatie, of helemaal niet, dan blijf je met die producten zitten. Is wel zo netjes als er even een uitleg naar de klanten gaat. En al helemaal als het nieuws minder positief is.

Al een maand voorbij in het seizoen, en nog steeds geen bericht.
Moeten we ons zorgen gaan maken ? Hopelijk laten ze snel wat horen.

Al een maand voorbij in het seizoen, en nog steeds geen bericht.
Moeten we ons zorgen gaan maken ? Hopelijk laten ze snel wat horen.
Het is inderdaad erg stil, ik heb ze hier op het forum eerder deze week een privé bericht gestuurd. Ze zijn gisteren nog online geweest, maar helaas geen reactie.

Jammer zeg hopelijk word er snel contact gelegd, want de filmpjes aan het begin van het jaar zagen er goed uit !

Ik verwacht niks meer van Pangu dit jaar. Het is inmiddels al oktober, kan toch niet zo zijn dat alles pas zo laat geleverd wordt?

Ze waren met Kartonknaller.nl dit weekend nog wel actief op Facebook, maar verder blijft het stil, geen goed teken...

Wij krijgen geen contact met ze en horen dit ook van veel winkeliers helaas.

Normaal is geen bericht goed bericht, maar in dit geval absoluut niet. Doodzonde van het mooie merk en de kwalitatieve producten!

Dat zou wel een heel opvallende move zijn. Ik sprak Bert vorig jaar en alle plannen die hij toen vertelde kwamen verre van stoppen in de buurt. Kan raar lopen. Enorm zonde!

De winkeliers die elk jaar Pangu verkopen moeten toch ook op de hoogte zijn, zo niet dan moeten ze als een speer op zoek naar andere importeur. Lijkt me geen leuk probleem voor hun :(

Kan uit betrouwbare bron melden dat pangu gestopt is !

Zojuist contact gehad met Pangu, daar ontkracht men jouw bericht. Lijkt me dat ze zelf ook wel met een bericht naar buiten komen als ze daadwerkelijk stoppen. Kwalijke zaak om dit soort berichten te posten zonder daadwerkelijk navraag te doen.

Laat Pangu maar antwoorden met een aantal nieuwe producten, daar wachten we al lang genoeg op :cool:

Back
Bovenaan