vuurwerkduiven
VWC lid
Gaat de uitbetaling nog gewoon door ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt mij wel want zover ik weet is er niets veranderd?Gaat de uitbetaling nog gewoon door ?
@Subarufreak... Weten jullie al wat over de sluiting van de winkels in Duitsland i.v.m. ophalen bestelling daar? Kloppen de berichten dat daar morgen duidelijkheid over komt of geldt dat alleen voor mensen die bij de Duitse winkels besteld hebben?
Goedenavond
Ik kom nu letterlijk as we speak uit duitsland bij ER vandaan om te kijken wat de laatste berichten zijn en zoals de stand van zaken nu is, word donderdag duidelijk of de online bestellingen wel afgehaald mogen gaan worden.
Dus wij wachten deze berichtgeving nog af hierover.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenavond
Ik kom nu letterlijk as we speak uit duitsland bij ER vandaan om te kijken wat de laatste berichten zijn en zoals de stand van zaken nu is, word donderdag duidelijk of de online bestellingen wel afgehaald mogen gaan worden.
Dus wij wachten deze berichtgeving nog af hierover.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenmorgen
Ja zeker is die kans er, en dat gaan we ook doen.
Dus we zijn nu druk bezig met de cat1 website klaar maken daar voor
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Dat zou te mooi zijn als dat nog mag!
Maar ben bang dat het hele feest niet door gaat..![]()
Benieuwd wanneer we online kunnen bestellen! Overweeg nog 1 keer langs te rijden voor wat extra Zena Conics! Top dingen zijn dat zeg!![]()
Zag vanmiddag dat de webshop open is , meteen een bestelling met voornamelijk Funke cat1 geplaatst
29e maar ophalen om toch nog een beetje dat afhaal idee te krijgen...
Thnx Marcel, leuke cat1 producten besteld. komen er nog zena 3" fontijnen?
Goedenavond
De zena original fontijnen zijn uitverkocht helaas.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
we gaan zo het verlossende woord horen (ER)