[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Subarufreak... Weten jullie al wat over de sluiting van de winkels in Duitsland i.v.m. ophalen bestelling daar? Kloppen de berichten dat daar morgen duidelijkheid over komt of geldt dat alleen voor mensen die bij de Duitse winkels besteld hebben?

@Subarufreak... Weten jullie al wat over de sluiting van de winkels in Duitsland i.v.m. ophalen bestelling daar? Kloppen de berichten dat daar morgen duidelijkheid over komt of geldt dat alleen voor mensen die bij de Duitse winkels besteld hebben?

Goedenavond

Ik kom nu letterlijk as we speak uit duitsland bij ER vandaan om te kijken wat de laatste berichten zijn en zoals de stand van zaken nu is, word donderdag duidelijk of de online bestellingen wel afgehaald mogen gaan worden.
Dus wij wachten deze berichtgeving nog af hierover.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Ik kom nu letterlijk as we speak uit duitsland bij ER vandaan om te kijken wat de laatste berichten zijn en zoals de stand van zaken nu is, word donderdag duidelijk of de online bestellingen wel afgehaald mogen gaan worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Top, we wachten af!! Thnks!

Goedenavond

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dat zou te mooi zijn als dat nog mag!
Maar ben bang dat het hele feest niet door gaat..:bonk:

Goedenmorgen

Ja zeker is die kans er, en dat gaan we ook doen.
Dus we zijn nu druk bezig met de cat1 website klaar maken daar voor

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Benieuwd wanneer we online kunnen bestellen! Overweeg nog 1 keer langs te rijden voor wat extra Zena Conics! Top dingen zijn dat zeg! :D

Benieuwd wanneer we online kunnen bestellen! Overweeg nog 1 keer langs te rijden voor wat extra Zena Conics! Top dingen zijn dat zeg! :D

Goedenmorgen

We zijn druk bezig om de site er helemaal klaar voor te maken.
Zodra dit klaar is gaan we online, gisteren heb ik een nieuwe zending funke opgehaald dus de producten zijn weer op voorraad MAAR voor funke geld nu wel op = op helaas want funke is uitverkocht bij de importeur.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zag vanmiddag dat de webshop open is , meteen een bestelling met voornamelijk Funke cat1 geplaatst:thumbup:

29e maar ophalen om toch nog een beetje dat afhaal idee te krijgen...

Net ook hier weer een leuke bestelling geplaatst, vrijdagmiddag ophalen. Dan moet het wel een keer klaar zijn met het cat1 bestellen :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan