Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook vuurwerkverkoop wordt verboden. @Valk... afhalen in Duitsland gaat niet meer door denk ik?
Prima mail ontvangen van Valk. Tegen het Valk-team zou ik zeggen: doe rustig aan komende weken en we wachten de verdere afhandeling (optie 2) volgend jaar wel af. Bedankt voor alle moeite!
Was een mail voor de optie Duitsland, maar gezien het nieuws van vandaag zal die optie niet door gaan denk ik. Duitsland sluit alle winkels behalve supermarkt, drogist e.d.was dit een mail voor mensen die optie duitsland hadden gekozen of een algemene mail want ik heb niets ontvangen(ook niet in junk)
was dit een mail voor mensen die optie duitsland hadden gekozen of een algemene mail want ik heb niets ontvangen(ook niet in junk)
Was een mail voor de optie doorschuiven naar volgend jaar.
Was een mail voor de optie Duitsland, maar gezien het nieuws van vandaag zal die optie niet door gaan denk ik. Duitsland sluit alle winkels behalve supermarkt, drogist e.d.
Haha Lol kom niet meer bijHebben jullie ook de mail binnengekregen voor optie 4: ophalen in Polen. Wel goede service van Valk dat je een voucher kan inwisselen voor korting op je tankbeurt.
Beste Valk,
ik heb 2 mails ontvangen inzake de bestellingen. 1 met optie ophalen duitsland 1 met optie doorschuiven volgend jaar.
Waar kan ik nu vanuit gaan aangezien duitsland ook in lockdown zit en de verkoop van vuurwerk niet doorgaat.
Op de facebook pagina van e&r staat dat ze woensdag uitsluitsel krijgen of ze de reeds gemaakt bestellingen mogen leveren of niet. Even afwachten dus!
Beste Valk,
ik heb 2 mails ontvangen inzake de bestellingen. 1 met optie ophalen duitsland 1 met optie doorschuiven volgend jaar.
Waar kan ik nu vanuit gaan aangezien duitsland ook in lockdown zit en de verkoop van vuurwerk niet doorgaat.
Dat is ook zeker gebeurt.Is dat niet gewoon een vraag die je aan hen direct moet stellen in plaats van het forum.
Tot nu toe nog geen mail ontvangen. Denk dat ze eerst de mailtjes met info voor optie 1 hebben verstuurd of een combinatie van optie 1 met een andere optie.
Ik heb voor mijn kleine bestelling helaas gekozen voor optie 3 (annuleren) en voor de grote bestelling optie 2.(doorschuiven.) Tot nu toe nog geen bericht ontvangen. Belangrijkste is dat mijn grote bestelling blijft staan, maar dat zal geregeld worden. Het geld van de kleine bestelling zal tzt wel teruggeboekt worden.
Na eerst het F2 verbod en alles wat hiervoor geregeld moest worden, komt nu ook nog de sluiting van de hoofverkoop (fietsen) en daarbij de verkoop van cat1 in de winkel. Ook dit is weer schakelen.
Ga d'r maar aanstaan! Succes met het denken in oplossingen en regelen van alles.
@subarufreak, is er een kans dat de webshop open gaat voor cat1? In combi met afhaal.