[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn dat de mogelijkheid tot afhalen in Duitsland geboden wordt. Ik zou echter wel graag willen weten waar en wanneer we exact af kunnen halen voordat ik hiermee akkoord wil gaan. Snap eigenlijk ook niet zo goed waarom daar geheimzinnig over gedaan wordt gezien Valk voor zover ik weet geen wetgeving overtreedt door de afhaal en verkoop te verplaatsen naar Duitsland.

Woensdag komt Angela Merkel met uitsluitsel over een eventueel verbod in Duitsland. Las ik in een ander topic, is ook interessant m.b.t. eventueel afhalen in Duitsland.

E-mail in goede orde ontvangen, en ik moet echt zeggen dat ik de uitgebreide mail waardeer. Ik heb mijn geld teruggevraagd omdat het volgend jaar onzeker wordt. Maar mocht het consumentenvuurwerk volgend jaar doorgaan zijn jullie zeker mijn voorkeurswinkel en bestel ik weer bij jullie!

Hey Subarufreak, voor wanneer moet je je keuze doorgeven? Denk dat voor velen van belang is wat er in duitsland gaat gebeuren, voordat een optie wordt gekozen

Woensdag komt Angela Merkel met uitsluitsel over een eventueel verbod in Duitsland. Las ik in een ander topic, is ook interessant m.b.t. eventueel afhalen in Duitsland.

Goedenmorgen members/freaks

De verkoop in duitsland gaat gewoon door, daar zal niks aan veranderen ze willen alleen eventueel de böllers eruit doen dit jaar meer echt niet.
Zoals jullie in de mail hebben kunnen lezen gaan wij ieder die zijn of haar keuze heeft gemaakt, een mail terug sturen met alle aanvullende informatie, als wij dit ook nog is per persoon moeten gaan doen zijn we weken bezig met beantwoord van vragen ed .
Voor alle opties die we bieden hebben we straks een standaard info mail ( die wij na het filteren van alle keuzes doormailen).
Kan jullie alleen nu zeggen dat het afhalen waarschijnlijk 1 dag word ( ligt aan het aantal klanten die voor deze optie kiezen) en dat de locatie in de omgeving van enschede/ haaksbergen zal zijn.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hey Subarufreak, voor wanneer moet je je keuze doorgeven? Denk dat voor velen van belang is wat er in duitsland gaat gebeuren, voordat een optie wordt gekozen

Goedenmorgen

Het liefst zsm want dan kunnen wij alles ook alles gaan rond maken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hi Subarufreak,

Vraagje: in hoeverre krijg ik de garantie dat als ik voor Duitsland kies, ik ook de Geisterblitz 2019-batch mee krijg?

En, als ik voor “laten staan” kies, in hoeverre krijg ik dan de garantie om de 2019-batch mee te krijgen?

Hallo,

Bedankt voor de mail, duidelijk! Ik heb hier nog een vraag over.
Ik ben geneigd om te kiezen voor de optie 1, het ophalen in Duitsland.
Echter ben ik bang dat ze een invoerverbod gaan instellen en dan veranderd er natuurlijk wel het 1 en ander.
Is het mogelijk om mijn keuze dan nog te wijzigen naar optie 2?

Inderdaad, is het mogelijk om een optie te weizigen?

Mocht ik hem wijzigen van bijvoorbeeld 1 naar 2, krijg ik dan volgend jaar het uitlopende product (strong celebration) alsnog?

Mvg

Hi Subarufreak,

Vraagje: in hoeverre krijg ik de garantie dat als ik voor Duitsland kies, ik ook de Geisterblitz 2019-batch mee krijg?

En, als ik voor “laten staan” kies, in hoeverre krijg ik dan de garantie om de 2019-batch mee te krijgen?

Goedenmiddag

De enige optie dat de geisterblitz 2019 NIET gaat krijgen is optie 3.
Ieder de geisterblitz batch 2019 heeft besteld heeft besteld krijgt deze ook uitgeleverd bij optie 1 en 2 .

Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk

Hallo,

Bedankt voor de mail, duidelijk! Ik heb hier nog een vraag over.
Ik ben geneigd om te kiezen voor de optie 1, het ophalen in Duitsland.
Echter ben ik bang dat ze een invoerverbod gaan instellen en dan veranderd er natuurlijk wel het 1 en ander.
Is het mogelijk om mijn keuze dan nog te wijzigen naar optie 2?

Goedenmiddag

Mocht dit echt zover gaan komen dan word optie1 omgezet in optie 2.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Vraagje:

Ik zie op mijn bestelbon een totaal van 34kg staan. Stel ik doe optie 1 en wordt aangehouden ben ik dan mn spullen kwijt ondanks dat het nederlands vuurwerk is? Dit bepaald voor mij of ik de kans wil wagen op optie 1

Vraagje:

Ik zie op mijn bestelbon een totaal van 34kg staan. Stel ik doe optie 1 en wordt aangehouden ben ik dan mn spullen kwijt ondanks dat het nederlands vuurwerk is? Dit bepaald voor mij of ik de kans wil wagen op optie 1

Met de huidige regelgeving: ja. Mocht er een invoerverbod/verbod op bezit komen maakt het aantal kilo's überhaupt niet meer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan