FatAzz
VWC lid
Weet iemand waar in Duitsland ik het kan afhalen?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Op zich een interessante optie namelijk, maar wil wel de risico's goed in kunnen schatten, qua route, maatregelen etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand waar in Duitsland ik het kan afhalen?
Woensdag komt Angela Merkel met uitsluitsel over een eventueel verbod in Duitsland. Las ik in een ander topic, is ook interessant m.b.t. eventueel afhalen in Duitsland.
Hey Subarufreak, voor wanneer moet je je keuze doorgeven? Denk dat voor velen van belang is wat er in duitsland gaat gebeuren, voordat een optie wordt gekozen
Ja idd de plaatsnaam en tijd is er mogelijkheid tot snachts afhalen
Hi Subarufreak,
Vraagje: in hoeverre krijg ik de garantie dat als ik voor Duitsland kies, ik ook de Geisterblitz 2019-batch mee krijg?
En, als ik voor “laten staan” kies, in hoeverre krijg ik dan de garantie om de 2019-batch mee te krijgen?
Hallo,
Bedankt voor de mail, duidelijk! Ik heb hier nog een vraag over.
Ik ben geneigd om te kiezen voor de optie 1, het ophalen in Duitsland.
Echter ben ik bang dat ze een invoerverbod gaan instellen en dan veranderd er natuurlijk wel het 1 en ander.
Is het mogelijk om mijn keuze dan nog te wijzigen naar optie 2?
Top, dat lossen jullie dan fijn op!
Vraagje:
Ik zie op mijn bestelbon een totaal van 34kg staan. Stel ik doe optie 1 en wordt aangehouden ben ik dan mn spullen kwijt ondanks dat het nederlands vuurwerk is? Dit bepaald voor mij of ik de kans wil wagen op optie 1