groningerpyro
VWC lid
Hier het antwoord..oopsGoedenmiddag
Ja als je al bestelling hebt staan dan worden alle opvolgende bestellingen bijgevoegd aan de eerste besteldatum en afhaaltijd.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier het antwoord..oopsGoedenmiddag
Ja als je al bestelling hebt staan dan worden alle opvolgende bestellingen bijgevoegd aan de eerste besteldatum en afhaaltijd.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik heb 3 verschillende afhaalmomtenten moeten kiezen ivm de beschikbaarheid van afhaalmomtenten bij het plaatsen van de bestellingen.
Als deze worden samengevoegd zijn er in ieder geval al 2 plekken vrij..
Het gaat mij meer of ik, met een bestaande bestelling, door kan blijven bestellen als alle sfhaalmomenten vol zitten.
Goedenavond
Als je dan gewoon via jou aangemaakte account de volgende bestelling doet, dan word deze bestelling daaraan toegevoegd.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Wel met een kleine kanttekening dat je alsnog een afhaaltijd moet kiezen ook al heb je tig bestellingen geplaatst.Beste Freaks,
Hier jullie antwoord
Marcel, wellicht is het handig om even de onduidelijkheden in het topic weg te halen. Veel freaks zitten nu met vragen of het allemaal goed gaat komen qua samenvoegen van de bestellingen.
Het gaat mij meer of ik, met een bestaande bestelling, door kan blijven bestellen als alle sfhaalmomenten vol zitten.
Goedenavond
Het is een combinatie van, EN het gaat harder als afgelopen jaar EN we zitten met het gehele corona beleid waardoor alles een andere wending heeft gekregen helaas.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Komt er nog een nieuwe week aanbieding?![]()