[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 3 verschillende afhaalmomtenten moeten kiezen ivm de beschikbaarheid van afhaalmomtenten bij het plaatsen van de bestellingen.
Als deze worden samengevoegd zijn er in ieder geval al 2 plekken vrij..

ik wacht gerustig af. als er op 29 december 06;00 nog een plekje vrijkomt hou ik me aanbevolen :)

Hopelijk gaat het lukken.. Toen ik een tweede bestelling wilde doen op een ander beschikbaar afhaalmoment was het ook niet mogelijk om het eerste afhaalmoment te schrappen en alles op de tijd van de tweede bestelling af te halen. Maar dit is wel iets anders aangezien jullie alles op het eerste gekozen afhaalmoment willen zetten.

Zou wel een flinke domper zijn als alles nu al vol zit, natuurlijk gezien alle COVID maatregelen kan Valk hier ook niks aan doen maar klote is het wel.

Er zijn geen afhaalmomenten beschikbaar voor uw bestelling, neem contact met ons op voor meer informatie.

Betekent dit dat ik niet meer kan bestellen ?

Goedenmiddag

Wiu hebben voor de 31e nog 15 afhaalmomenten kunnen vrij maken maar wacht niet te lang ze zijn zo weer weg.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Super! heb direct een nieuwe bestelling geplaatst. Ga er van uit dat, zoals eerder in dit topic besproken is, deze nieuwe bestelling zal worden toegevoegd op de reeds lopende bestelling.

Dank voor de fijne service!

Toch maar even snel de jaarlijkse BIG 19 besteld.
Inderdaad bedankt voor de service! De bestellingen worden automatisch, mits mogelijk uiteraard, samen gevoegd met de vorige bestelling? Krijg je hier dan ook nog een mail over?

Marcel, wellicht is het handig om even de onduidelijkheden in het topic weg te halen. Veel freaks zitten nu met vragen of het allemaal goed gaat komen qua samenvoegen van de bestellingen.

Het gaat mij meer of ik, met een bestaande bestelling, door kan blijven bestellen als alle sfhaalmomenten vol zitten.

Het gaat mij meer of ik, met een bestaande bestelling, door kan blijven bestellen als alle sfhaalmomenten vol zitten.

Daar ben ik ook benieuwd naar. Het is mooi dat er nu 15 plekken vrij zijn voor 31-12 maar als de mensen die nu bestellen allemaal al bestellingen op de 29e hebben is het jammer dat daar de plekken aan verloren gaan.

Waarom is er eigenlijk geen "algemeen" samenvoeg blok zoals bijv. Breda heeft (23.45 - 00.00). Lijkt mij persoonlijk makkelijker om je capaciteit in de gaten te houden.

Marcel, wellicht is het handig om even de onduidelijkheden in het topic weg te halen. Veel freaks zitten nu met vragen of het allemaal goed gaat komen qua samenvoegen van de bestellingen.

Goedenmiddag members/freaks

Ik zal het nog even een keer uitleggen hoe het precies in elkaar zit.
Zodra je een bestelling hebt geplaatst zal elke volgende bestelling toegevoegd worden aan je eerst geplaatste bestelling ( dus je eerste dag en tijdstip is daarin bindend voor je afhaal.
Neem WEL alle bestelbonnen mee en denk daarbij WEL aan het aantal kg/ personen .
MAAR zodra alle blokuren daadwerkelijk op zijn gaat de site dicht en kunnen klanten die al wel bestellingen hebben staan ook NIET meer bestellen ( anders zouden wij eerst weer uren open moeten stellen anders werkt het systeem niet .

Dus vol is echt vol.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Vergeleken met vorig jaar zit vwpd een ruime maand eerder vol. Heeft Corona hier ook nog mee te maken (minder plekken ivm 1,5 meter) of is de kruitstress dit jaar eerder losgebarsten? En ik kijk alweer uit naar de Valk-website. Afgaand op vorig jaar komen daar ook nog wel leuke acties voorbij.

Vergeleken met vorig jaar zit vwpd een ruime maand eerder vol. Heeft Corona hier ook nog mee te maken (minder plekken ivm 1,5 meter) of is de kruitstress dit jaar eerder losgebarsten? En ik kijk alweer uit naar de Valk-website. Afgaand op vorig jaar komen daar ook nog wel leuke acties voorbij.[/QUOTE]

Goedenavond

Het is een combinatie van, EN het gaat harder als afgelopen jaar EN we zitten met het gehele corona beleid waardoor alles een andere wending heeft gekregen helaas.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Het is een combinatie van, EN het gaat harder als afgelopen jaar EN we zitten met het gehele corona beleid waardoor alles een andere wending heeft gekregen helaas.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Wat betreft dat eerste: mooie ontwikkeling! Nu wachten op de Valk-website...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan