Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Obsessed van Poema en, heel verrassend ook hier, de Single shots. Ze worden gretig ingeslagen als ik het zo lees. Worden vast wel wat doosjes bewaard, dus we kunnen er nog wel even van genieten

Dan denk ik toch de Double Defence.
Deze komt op de filmpjes mooi over, en dat voor een lage prijs. Als deze bevalt koop ik er volgend jaar meer van.

Big Christl gold,
voor een prikkie op de kop getikt, ben erg benieuwd naar de afwisseling van effecten en schiet richtingen.

Naar de Special#4 Howling Comet to Cactus. Bestelde hem meteen al in het begin en heb soms met veel leedvermaak het topic door gelezen. Hier gaat hij iig om 04.00 de lucht in, en ik heb het nu al naar mijn zin :wink:

Als ik echt moet kiezen, wat erg moeilijk is, dan toch wel bijvoorbeeld de W-Shape Dominator, de Oman, the Goldfather, the junk. Maar eigenlijk gewoon mijn hele collectie. :D

Dat zijn toch een flink aantal boxen waar ik naar uitkijk maar als ik er eentje zou moeten kiezen ga ik toch voor de W-Triple layer

Ik denk toch wel de Neon Maroon, als die zo is zoals het hoort dan is het gruwelijk dik. Ook nog eens per 2 tegelijk.

ik ga voor de triple layer en de special 4 van katan.
Ondanks de triple layer er op verschillende demo's al erg presteert kan ik niet wachten om hem in de straat te zien.
De special 4: tjaa wat zal ik eens zeggen. lijkt me echt een top box waar nog veel ongewis is over hoe die nu in nederland gaat presteren.

Ik ben toch wel echt suuuper benieuwd naar de dikke single shots van Funke & Luypears, ik denk dat ik daar stiekem wel het meest naar uitkijk! :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan