Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De Obsessed van Poema en, heel verrassend ook hier, de Single shots. Ze worden gretig ingeslagen als ik het zo lees. Worden vast wel wat doosjes bewaard, dus we kunnen er nog wel even van genieten
Naar de Special#4 Howling Comet to Cactus. Bestelde hem meteen al in het begin en heb soms met veel leedvermaak het topic door gelezen. Hier gaat hij iig om 04.00 de lucht in, en ik heb het nu al naar mijn zin
Als ik echt moet kiezen, wat erg moeilijk is, dan toch wel bijvoorbeeld de W-Shape Dominator, de Oman, the Goldfather, the junk. Maar eigenlijk gewoon mijn hele collectie.
ik ga voor de triple layer en de special 4 van katan.
Ondanks de triple layer er op verschillende demo's al erg presteert kan ik niet wachten om hem in de straat te zien.
De special 4: tjaa wat zal ik eens zeggen. lijkt me echt een top box waar nog veel ongewis is over hoe die nu in nederland gaat presteren.