[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
. en door ! hopenlijk komen er nog leuke acties bij !

............
Ja natuurlijk komen er nog acties welke ???

Toch maar even over vorig jaar, die eerste dag was voor onze klanten dramatisch.
Als ondernemer wil je juist dit voorkomen en iedereen tevreden stellen, helaas is dat vorig jaar niet gelukt en dat betreuren we natuurlijk.
Na een opeenstapeling van tegenslagen ging er van alles mis (inhoudelijk ga ik daar niet verder op in)
Heb je vragen kan je mij natuurlijk altijd een pb sturen.

Wij gaan dit jaar onze stinkende best doen om het veel beter te doen dan afgelopen jaar.

Mvg. René

Diverse Evolution boxen aangevuld en nieuwe erop gezet, tevens een aantal Rubro en Mania artikelen.

Filmpjes
WIj krijgen steeds vaker de vraag of wij weten wanneer een filmpje van een nieuw artikel komt.
Helaas weten wij dat ook niet altijd, wel weet ik dat de meeste importeurs deze meestal ergens in oktober vaak hebben aangezien in november de reguliere shops open gaan.

Lesli niet 1 van de meest favoriete merken bij sommige liefhebbers maar heb je deze al gezien?https://www.piroshoparentz-outlet.com/nl/product/lesli-------exploding-eagle-----04638/

5d713e6945be72.6581956904638 Exploding Eagle.pnghttps://www.piroshoparentz-outlet.com/nl/product/lesli-------exploding-eagle-----04638/

Goede vraag. Ik stoor mij er namelijk mateloos aan dat er niet wat dieper in is gegaan op wat er vorig jaar mis is gegaan. Naar mijn weten is er niet meer dan een excuus en een "we gaan het evalueren geweest". Ze zijn dat ook niet verplicht hoor maar het gebrek aan communicatie hier EN vorig jaar in die winkel (na 6 uur wachten..) zorgt er wel voor dat ik er voorlopig niet meer kom. Als ze hier wat transparanter over waren geweest had ik (en wellicht andere leden hier) wel anders tegen de situatie aangekeken.

Hoop in ieder geval dat iedereen die nu besteld alles krijgen wat ze bestellen en verder succes voor Arentz! Van mij zullen jullie geen last hebben:biertje:

Heb jij werkelijk 6 uren staan te wachten op je bestelling?:bonk::thumbsdown:

Ik was na een uur al kokend me eigen spul achter aant opsporen en inlaten. En had me geprobeerd tegen te houden...:D
Oja en voor wie roept huisvredebreuk.... :applause:

Oh vast. Maar dan hoef je niet in 2020 dezelfde discussie te voeren. Tenzij je graag in het verleden blijft hangen natuurlijk :bonk:

Oh vast. Maar dan hoef je niet in 2020 dezelfde discussie te voeren. Tenzij je graag in het verleden blijft hangen natuurlijk :bonk:

Er valt geen discussie te voeren dus ook niet dezelfde. Ik hoef daarnaast ook geen discussie te voeren ik uit alleen m'n onvrede over het totale gebrek aan communicatie. Dat lijkt mij niks te maken hebben met blijven hangen in het verleden. Dat het weer te sprake komt komt juist voort uit het feit dat er niet over gesproken wordt.

Het was inderdaad 6 uur. 21.00 binnen 03.15 wegrijden

Laatst bewerkt:
Er valt geen discussie te voeren dus ook niet dezelfde. Ik hoef daarnaast ook geen discussie te voeren ik uit alleen m'n onvrede over het totale gebrek aan communicatie. Dat lijkt mij niks te maken hebben met blijven hangen in het verleden. Dat het weer te sprake komt komt juist voort uit het feit dat er niet over gesproken wordt.

Ik reageerde niet op jouw post / stelling / mening maar op 1 van een pagina terug, waarom dat mis is gegaan weet ik niet maar wat wij op elkaar nu typen heeft geen waarde omdat het niet op elkaar slaat / sloeg.. :cry:

Beste djhek, komen er dit jaar weer nieuwe artikelen van de merken xplode en blackboxx? Persoonlijk zijn dit mijn favoriete merken.

Ik heb helaas ook de mindere ervaring van vorig jaar.... ik twijfel nog of ik het nog aan wil.

2018 geweest was top, vorig jaar geweest was ff minder maar komend jaar zal het weer top zijn. Je kan niet altijd pieken en 6 gooien. Heeft iedereen wel is last van. Nu terug naar de geweldige acties en prijzen want die vind je nergens anders

2018 geweest was top, vorig jaar geweest was ff minder maar komend jaar zal het weer top zijn. Je kan niet altijd pieken en 6 gooien. Heeft iedereen wel is last van. Nu terug naar de geweldige acties en prijzen want die vind je nergens anders
hear, hear! precies dit.
(en ja ik ben ook een van de mensen die vorig jaar uren heeft staan wachten, het gaat overal wel eens mis)

Deze winkel draait al vele jaren mee, vind het raar dat mensen dat dan op een enkele gebeurtenis meteen zo veroordelen. Er zijn zat freakshops waar het een jaar helemaal mis is gelopen.

Grootste deel van mijn bestelling is in ieder geval weer hier.

René, bedankt voor al je inzet het hele jaar en de moeite die je doet om al die leuke en bijzondere producten aan te bieden tegen top prijzen!

Ik vind de Xplode, Colour Crossette XP5245 wel mooi. Heeft deze nu 16 schoten ?
Mocht ik hem bestellen, dan moet ik wel buurman Bonzo lief aan gaan kijken :angel:

Weer een bestelling gedaan hier.

Heb nog zitten twijfelen over de colour Crossette.
Maar toch maar overgeslagen.

Tot eind van deze maand SHOWTIME!!!

Golden Spectacle €87.50
Crackling Experience €87.50
Titanium Spinners €92.50
Crown Twister €87.50
Amazing Rainbows €47,50
Twirling Whirling €59,95
Full Power €87.50

https://www.piroshoparentz-outlet.com/nl/category/-actie/

Mooie aanvullingen weer met flinke kortingen! Ook de Coloured Crossette is erg fijn zeg. Heb uit de crossette serie ooit eens de crackling variant in de straat mogen bewonderen, de crossfire. Was ook al zo'n geweldige cake.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan