[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit geregeld hoopvol de "salute selectie" te bekijken op de site voor de Titanium salute.
Hij is erg welkom, maar ik ben bang dat die dit jaar niet gaat komen.

Al een paar keer op het punt gestaan wat spullen te bestellen maar toch de verhalen die ik hoorde over de wachttijden van vorig jaar enz maakt het mij erg lastig om de gok te wagen. De aanbiedingen zijn allemaal wel echt erg goed en er zijn mooie spullen te krijgen. :sad:

Hier voor het eerst besteld en ga ervan uit dat vorig jaar eenmalig was. Kan nergens ervaringen vinden dat het jaarlijks een drama is. Sterker nog, de rest van de afhaaldagen afgelopen keer waren er ook geen problemen. Dus ga ervan uit dat het komende jaarwisseling gewoon gezellig druk is in plaats van uit de hand gelopen druk. En René wil dit echt niet nog een keer overkomen, want dat gaat hem dan definitief klanten kosten. Ik heb er wel vertrouwen in.

Al een paar keer op het punt gestaan wat spullen te bestellen maar toch de verhalen die ik hoorde over de wachttijden van vorig jaar enz maakt het mij erg lastig om de gok te wagen. De aanbiedingen zijn allemaal wel echt erg goed en er zijn mooie spullen te krijgen. :sad:
Je kan hier gerust bestellen 2 jaar terug ging het prima en ook dit jaar gaat het goed

Vorig jaar ging er op de eerste verkoopdag inderdaad veel fout, maar dit is allemaal netjes opgelost. De andere dagen waren prima verlopen zover ik gehoord heb.
Ik heb hier dit jaar dus ook gewoon weer besteld, heb er alle vertrouwen in dat dit niet nog eens gebeurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan