[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn de PSA 25 mm doosjes nou hetzelfde/omlabelingen van de katan specials?

Ja, 1 op 1 zelfs qua uitwerkingen. Promo filmpjes van de PSA boxen komen dus niet helemaal overeen met het daadwerkelijke effect, ze zijn zoals op de filmpjes bij Katan.
Maar er zijn al allemaal straatfilmpjes van van afgelopen jaarwisseling, dus dan heb je een reëel beeld van de PSA boxen.

Zo, ik ben weer aan het warm draaien. Vandaag even bijbesteld:
- 2x Funken Finale
- 2x PSA Crazy Eggs
- 1x PSA Colors

Rene die scala cakes van Funke zijn echt geweldig:p Als je nu veel bestelt is dit dan tegen de laagste Funke prijzen? Sommige producten waren vorig jaar goedkoper dan nu. Ik heb veel vertrouwen in je. Misschien een kortingscode puur voor de losse cakes?

Rene die scala cakes van Funke zijn echt geweldig:p Als je nu veel bestelt is dit dan tegen de laagste Funke prijzen? Sommige producten waren vorig jaar goedkoper dan nu. Ik heb veel vertrouwen in je. Misschien een kortingscode puur voor de losse cakes?

En sommige cakes zijn nu goedkoper zoals bijv. nightfall en dahlien cracker. Neem het zoals t is. Prijzen dalen/ stijgen. Gewoon kopen.

Karton scala 4x de prijs in de shop
Lager dan dat ze er nu opstaan gaan ze niet worden en dit geldt voor alle artikelen van Funke.
Wel hoger trouwens:p
op=op

Het jaar goed begonnen. Vandaag de Scala 25B, Dahliencracker Z-1, Funkenweiden en Doppelschlag toegevoegd aan mijn Funke collectie voor 2020-2021. In mijn beleving stuk voor stuk toppers voor een mooie prijs.

Hier idem en eenzelfde antwoord. Ik blijf het in de gaten houden, het Funke assortiment dat hij levert is natuurlijk wel heel interessant, maar mijn werktijden/de afstand maakt de huidige opties onmogelijk.

Volgens mij heb ik Rene ergens horen zeggen dat het assortiment de komende weken, maanden (stelselmatig) uitgebreid gaat worden, maar dat exacte data en aanbod nu niet te zeggen zijn.

Het jaar goed begonnen. Vandaag de Scala 25B, Dahliencracker Z-1, Funkenweiden en Doppelschlag toegevoegd aan mijn Funke collectie voor 2020-2021. In mijn beleving stuk voor stuk toppers voor een mooie prijs.
Dus jij was het die onze funkenweiden uit ons winkelmandje hebt laten verdwijnen:cry: Toch nog 3 funken weide scala,s kunnen scoren en 1 variation:D

Zoals al in een paar berichten eerder is gemeld. Kwa afhaaltijden.
Hier hetzelfde probleem.
Aanbod zou ik zo bestellen.
Maar al1 nacht ophaaltijden wordt hem helaas niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan