[Freakactie 2020] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gerrit is er mee bezig jongens. Hier is het al geregeld. Nog even geduld en anders volgende week even appen of pb’tje

Ik heb Gerrit net aan de telefoon gehad, dus komt goed, ik denk dat hij veel telefoontjes moet plegen

Zijn er nog meer mensen die niks hebben vernomen van Gerrit?
Ik zowel per telefoon als per e-mail nog niets gehoord.

Gr.
Stief

Iedereen word persoonlijk gebeld met de opties.

Met honderden freak klanten duurt dat wel even, gewoon geduld hebben. Dit is naar mijn mening de betrouwbaarste freak winkel van nederland dus geen poppenkast maken aub.

Gerrit heeft mij vorige week gecontacteerd.
Zeer tevreden met de compensatie.
Bedankt Gerrit!.

Zijn er nog meer mensen die niks hebben vernomen van Gerrit?
Ik zowel per telefoon als per e-mail nog niets gehoord.

Gr.
Stief

Komt wel goed Stief! Ik heb ook contact gehad, prima service. Kan echt niks anders dan Gerrit complimenteren met de kwalitatieve service die hij levert.

Wow, heftig! Heel zuur! Het afgekeurd vuurwerk zal wellicht de pijlen en de knallers zijn? Man man man, zonde zeg

Hallo,

Het afgekeurde vuurwerk (zoals de heren het noemen)gaat om een crown pakket en de willows in color.
Crown pakket zijn 4 cakes uitgehaald door Broekhoff en 4 nieuwe cakes ingezet. Het enige wat nu niet goed is, is de tekst op de buitendoos die niet overeenkomt met de inhoud.Hier is mij door Broekhoff niets over gezegt, dus voor mij onbekend. Bij de willows in Color zat de ambtenaar maar te zeuren over cake box, nee dit zijn 6 losse cakes hij zocht een bepaalde code, deze kon hij niet vinden.Bij Evolution is het antwoord aan mij, Gerrit dit item is nog nooit getest door de Ilt.
Dus denk dat we na verloop van tijd wel het een en ander zullen horen na het controleren van het zogenaamde afgekeurde vuurwerk.

Gerrit

Ha Gerrit,

Bedankt voor de uitleg. Man man man, wat een mierenneukerij en natuurlijk moet de pers er weer wat mee doen.:frusty:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan