[Freakactie 2020] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Liefhebbers

Na het slechte nieuws van vanmiddag, zit ik net als vele er compleet doorheen.
Na het weekend ga ik proberen met de mensen die besteld hebben contact op te nemen, en zal in overleg met iedereen individueel naar een oplossing gaan zoeken, dit komt ons ook rauw op het dak.

Ik hoop daarom ook op jullie begrip.
Wij hebben ook begrip voor jullie dit is natuurlijk voor iedereen een behoorlijke teleurstelling.

Gerrit

Alle begrip van mijn kant gerrit. Het is vervelend genoeg voor iedereen. De oplossing zal vast en zeker goed komen! Sterkte

Laat eerst alles even bezinken, alle begrip hiervoor!
Sterkte Gerrit en iedereen die betrokken is bij Mega Vuurwerk

Allereerst, nogmaals sterkte in deze klotetijden !! Ik hoop dat de meeste mensen die besteld hebben het laten staan voor volgend jaar. Dit zal Gerrit enorm helpen in deze hele moelijke tijd. Eerst zn atractieverhuur dat volledig stil is komen te liggen sinds maart. Dit kost Gerrit al enorm veel inkomsten en dan komt dit er nog bij :sad: Ik hoop oprecht dat er veel liefhebbers op dit geweldige forum begrip zullen hebben voor deze situatie en hun bestelling laten staan voor volgend jaar. dit zal Gerrit enorm helpen. Al begrijp ik natuurlijk ook dat er liefhebbers zijn die het geld terug willen vanwege de onzekerheid. Ik persoonlijk denk dat er volgend jaar gewoon verkocht mag gaan worden. Verder wil ik graag zeggen : sterkte aan alle liefhebbers in deze klote tijden !! En Gerrit , tot zeer binnekort :)

Er komt alleen geen volgend jaar. Dat is het hem nu juist. Eenmaal iets verbieden is voor altijd. En helemaal met dit!

Hallo,

Wij gaan de komende tijd degene die bij ons besteld hebben in eerste instantie
telefonisch benaderen.
Als dat niet lukt gaan we mailen.
Wacht dus even ons bericht af voordat jullie mij gaan bellen,app of mailen.

Gerrit

Beste Gerrit,

Ik ben nog niet gebeld, neem aan dat je reeds bent begonnen met bellen naar de betreffende klanten?
Je laatste bericht is van 16 november en het is nu 23 november. Ben even benieuwd hoe dit nu verder gaat verlopen omdat ik bij 7 verschillende winkels heb besteld en jij bent de enige waar ik nog niet niets van heb kunnen vernemen. Ik begrijp dat het hectisch is maar ik "post" hier toch even iets om een update te kunnen krijgen. Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan