[Freakactie 2020] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Nieuwe week actie,
Cafferata in de actie.

Gold Mine en Color Comet nu 25,-
Gold Spinning Wave And Glitter nu 22,50
Brocade Comet nu 20,-
Color Mines nu 17,50
Colorful Peony nu 25,-
Gold Comet to Coror nu 22,50

Gerrit

Beste deal die peony
Ik heb m duurder gehaald
Ben benieuwd hoe deze live presteert
Gold spinning wave and glitter laat ik nog ff liggen ivm onbekende versie.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Vanavond deze aanbiedingen nog.

Gold Mine en Color Comet nu 25,-
Gold Spinning Wave And Glitter nu 22,50
Brocade Comet nu 20,-
Color Mines nu 17,50
Colorful Peony nu 25,-
Gold Comet to Coror nu 22,50

Gerrit

Hallo,

De nieuwe weekaanbiedingen,

Onder diversen Karton Chry Willow nu voor € 50,-
Onder Evo 4 keer 25 mm Compound nu voor € 50,-
Onder Evo 6 keer 19 shots nu voor € 55,-
Onder Evo 3 keer mix Compound 120 nu voor € 80,-
Onder Mania Nano Shot nu voor € 160,-

Gerrit

Mooie aanbiedingen Gerrit, 19 schots cakes voor €55,- een koopje weer. Denk dat ik ook wel een paar wil.
Wil je perfecte service,en niet teveel voor vuurwerk betalen, kun je maar 1 ding doen....bij Gerrit halen!!

Groet vanuit een onstuimig Rouveen!

Hallo Liefhebbers,

De nieuwe weekactie,

Color Explosions van Mania nu voor € 60,-
Super Voodoo box van Mania nu voor € 50,-
Rebellious Rocker Box van Mania nu voor € 70,-
Cubic Thunder van Rubro nu voor € 60,-
Angry Red Hornet nu voor € 65,-

Gerrit

Ik zie hier mooie aanbiedingen het hele jaar verschijnen. Dat ga ik onthouden en volgend jaar maar eens naar leeuwarden rijden

Allemachtig die Rebellious is echt idioot lage prijs, en dat met een uitloopbox; dus als je 'm nog niet gehad hebt, zou ik de kans niet laten liggen, is toppertje.

Weer bedankt voor het aanbod
Ik ben het volgende rijker
1 x super voodoo box
2 x monster ride
2 x pearl river
2 x yellow river

Prachtige aanbiedingen zeg. Zeker die Rebellious Rocker Box. Wat een topper is dat!

Vraagje van een ietwat leek �� Vorig jaar heb ik voor het eerst iets besteld via de freak site. Ik vind het leuk om te zien hoe jullie hier allemaal een mooie verzameling opbouwen. Mijn budget is klein maar ik vind het ook leuk om toch op deze manier lekker rond te speuren. Vorige jaar heb ik de rumble in the jungle gekocht, deze moest ik helaas 3x opnieuw aansteken. Is het nu zo dat je bepaalde boxen zelf moet doorlonten of wordt dat dan apart vermeld? Zoals bijvoorbeeld bij de rebellious rocker box? Dat zie ik mezelf nl niet doen...

Vraagje van een ietwat leek �� Vorig jaar heb ik voor het eerst iets besteld via de freak site. Ik vind het leuk om te zien hoe jullie hier allemaal een mooie verzameling opbouwen. Mijn budget is klein maar ik vind het ook leuk om toch op deze manier lekker rond te speuren. Vorige jaar heb ik de rumble in the jungle gekocht, deze moest ik helaas 3x opnieuw aansteken. Is het nu zo dat je bepaalde boxen zelf moet doorlonten of wordt dat dan apart vermeld? Zoals bijvoorbeeld bij de rebellious rocker box? Dat zie ik mezelf nl niet doen...
Een cakebox moet jezelf doorlonten...compound niet of het moeten meerdere compounds zijn..

De Rebellious Rocker Box moet je inderdaad zelf doorlonten.
Het stelt niet zoveel voor hoor. Ik kan me de eerste keer ook nog wel herinneren. Rete spannend vond ik het. Maar met hulp van een goed forum :p moet het zeker lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan