Vraagje van een ietwat leek �� Vorig jaar heb ik voor het eerst iets besteld via de freak site. Ik vind het leuk om te zien hoe jullie hier allemaal een mooie verzameling opbouwen. Mijn budget is klein maar ik vind het ook leuk om toch op deze manier lekker rond te speuren. Vorige jaar heb ik de rumble in the jungle gekocht, deze moest ik helaas 3x opnieuw aansteken. Is het nu zo dat je bepaalde boxen zelf moet doorlonten of wordt dat dan apart vermeld? Zoals bijvoorbeeld bij de rebellious rocker box? Dat zie ik mezelf nl niet doen...
Jammer dat je de box 3 x heb moeten aansteken, heb dat vorig jaar bij de buren gezien. Maar,, al doende leert men zeggen ze he.
Het klinkt heel gevaarlijk dat doorlonten, maar zoals hierboven staat is het heel gemakkelijk zodra je de eerst hebt doorgelont. Sommige winkels vermelden het ook op de website, sommige hebben zelfs een aparte pagina voor alleen boxen die je nog moet doorlonten.
En de rebellious rocker box is ook leuk om los te schieten trouwens, langer plezier!