[Freakactie 2020] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk er naar uit! Als je hun youtube kanaal bekijkt weet je wel ongeveer wat je kan verwachten. Maar benieuwd naar de rest!

VUURWERKLANDFREAKS.NL IS WEER OPEN!

De maand november is begonnen en dat betekent dat onze freaksite www.vuurwerklandfreaks.nl weer online is! Ook dit jaar bieden wij onze collectie aan met flinke ‘vroegboek’ kortingen voor de echte vuurwerkfreaks! Evenals voorgaande jaren heb je geen kortingscode meer nodig maar zie je direct de beste prijs. Pak snel je voordeel en bestel het beste vuurwerk met flinke kortingen op Vuurwerklandfreaks.nl!

Algemene voorwaarden:
- Minimale besteding is € 100 per order
- Alle aanbiedingen op www.vuurwerklandfreaks.nl zijn netto prijzen en niet te combineren met andere actie’s
- Prijzen en aanbiedingen kunnen elke dag stijgen en dalen
- Bestel tijdig, afhaalmoment vol=vol!
- Geplaatste orders kunnen niet meer gewijzigd of aangepast worden
- Bestellen op Vuurwerklandfreaks.nl kan tot uiterlijk dinsdag 1 december 2020.

Vuurwerklandfreaks.nl & Covid-19:
- Afhalen volledig volgens RIVM richtlijnen.
- Kom precies op tijd om de doorlooptijd tot een minimum te beperken (dus niet te vroeg of te laat)
- Respecteer ons personeel en hun aanwijzingen
- Wanneer verkoop onverwachts niet plaats mag vinden volgen wij de landelijke branchebeslissingen. Uiteraard zorgen wij altijd voor passende oplossingen. (nogmaals dit is momenteel NIET van toepassing, maar wij krijgen hier veel vragen over binnen.)
- Door verwachte drukte is het mogelijk dat Vuurwerklandfreaks.nl dit jaar eerder zal sluiten, vol=vol!

Onduidelijkheden en/of vragen?
We helpen je graag! We zijn tijdens werkdagen bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)167 560 700 of per email via [email protected]

Geniet van het huidige vuurwerkseizoen, blijf gezond en maak er alvast een knallende jaarwisseling van! :)

Vuurwerkland-Steenbergen.nl
Houtzagerij 8
4651SN Steenbergen (NB)
Tel : +31 (0) 167 560 700
[email protected]

www.vuurwerklandfreaks.nl

Bij mij op Safari en Chrome werkt het 50/50, terwijl Firefox het gewoon prima lijkt te doen...

En getuige wat ik daar zie, een dik assortiment met dito prijzen, thanx! :D Nu duimen dat de politiek.. ik bedoel CoVid, geen roet in het eten gooit.

Bij cake van 500 gram zie ik ook geen prijzen?

Maar voor de rest hebben jullie weer mooie assortiment egt top weer
nu maar hopen dat we gewoon mogen knalle de 31ste

Hier ook nog een aanvulling, bovenaan bij het startscherm onder het knopje menu zie ik onder andere ratelbanden & single shots staan met de oude producten, het kopje weekdeal is leeg bij mij

Top dat de site weer open is. Al wist ik van enkele producten toch bijna zeker dat die in het Vuurwerkland Steenbergen Assortiment zouden zitten. Omdat jullie deze productvideo's de afgelopen tijd hebben geupload. Zoals:
TNT Pyro Dragon Fire 25's,
TNT Pyro Tempa Lightning 8's, Vuurwerktotaal Sick16 16's
Vuurwerkmania Knistern Blumen 11's
en nog wel meer producten. Wat is de reden dat jullie die wel hebben geupload maar niet op de freaksite staan? Had ook gehoopt de VOLT! - Wave'em op de freaksite te vinden.

Site werkt nog steeds niet naar behoren.
Maar de producten die de site wel weergeeft en prijzen zijn weer zeer scherp👌hopelijk werkt de site snel. Kan ik weer wat bij bestellen.

Bedankt allemaal voor jullie berichten en de eerste bestellingen welke alweer binnen komen, we hopen dat de site inmiddels goed bij iedereen werkt! :)

Top dat de site weer open is. Al wist ik van enkele producten toch bijna zeker dat die in het Vuurwerkland Steenbergen Assortiment zouden zitten. Omdat jullie deze productvideo's de afgelopen tijd hebben geupload. Zoals:
TNT Pyro Dragon Fire 25's,
TNT Pyro Tempa Lightning 8's, Vuurwerktotaal Sick16 16's
Vuurwerkmania Knistern Blumen 11's
en nog wel meer producten. Wat is de reden dat jullie die wel hebben geupload maar niet op de freaksite staan? Had ook gehoopt de VOLT! - Wave'em op de freaksite te vinden.

Dit zijn deels producten welke actiematig gebruikt zullen gaan worden op de reguliere website en deels producten welke in kleine hoeveelheid binnen komen voor de website bestellingen via Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania. Je kan ons altijd even mailen om te kijken naar de mogelijkheden. :)

Is bekend welke batch de Cruel Traction is?

Durf ik helaas (nog) niet te zeggen! Zijn recent ingekocht dus verwacht geen hele oude batch.

Ik kan geen order plaatsen, ben ik de enigste of hebben er meer last van

Vervelend om te horen! Dit heeft te maken met dat je browser nog de oude website in zijn geheugen heeft. Wanneer ik hier op verschillende mobiele en vaste apparaten test werkt de website inmiddels overal volledig. Ook komen de bestellingen inmiddels weer binnen dus het lijkt erop dat bij het gros van de bezoekers de website inmiddels goed werkt. Zou je het eens op een ander apparaat of andere browser willen proberen? :)

www.vuurwerklandfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan