[Freakactie 2020] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe is het afhalen hier geregeld, kan voor half 1 een bestelling doen... Weet niet of ik dan voor 1.15 in breda kan zijn

Ik heb het andersom, maar ik heb gehoord dat de wachttijden redelijk lang zijn in de nacht. Ik hoop dat ze het dit jaar wat beter regelen, natuurlijk zit er een limiet aan hoeveel bestellingen ze kunnen handelen.

Hoe is het afhalen hier geregeld, kan voor half 1 een bestelling doen... Weet niet of ik dan voor 1.15 in breda kan zijn

Google maps zegt dat het 37 minuten rijden is van A naar B. Dan moet je binnen 8 minuten je bestelling in Steenbergen hebben. Daar kun je met de ervaringen bij Vuurwerkland van afgelopen jaren maar beter niet vanuit gaan. Is sowieso, kijkend naar ander freakwinkels, erg knap als dat uberhaupt lukt.

Mijn ervaring is wel dat veel winkeliers medio juni nog best een afhaaltijdstip willen wijzigen, wellicht willen ze dat in Breda ook. Gewoon een mailtje sturen. :angel:

Ik zal Breda een maar eerst een mail sturen of ik iets later kan komen.. Voordat ik ga bestellen idd
12 uur voor steenbergen zal wel niet mogelijk zijn..

Ik heb 2 jaar geleden dit andersom gedaan en dat was zeker te doen, ligt niet zo ver van elkaar vandaan. Alleen waren de wachttijden bij Steenbergen behoorlijk langer dan bij Breda dus misschien kan je dit beter andersom doen?

Klopt het dat je niet direct een bestelbevestiging / afhaalbewijs krijgt als je iets besteld hebt? Ik heb namelijk iets in februari besteld, maar nooit iets per mail ontvangen. Ik kan de bestelling wel terug vinden in mijn account op de site van steenbergen.

Ik zou als eerste Breda doen. Wij splitsen ons altijd op in de nacht en de afgelopen 2 jaar zijn ze in Breda binnen een half uur klaar, en bij Steenbergen duurde dit tot 02:00 a 03:00 uur voordat ik weer huiswaarts kon.

Misschien een brutale vraag, maar het zou wel handig zijn als deze publiek beantwoord kan worden, wat gaat Vuurwerkland Steenbergen er aan doen om de lange wachttijden te verhelpen?
In de berichten hierboven zie ik iets terug van mensen die er al automatisch vanuit gaan dat ze bij Steenbergen lang moeten wachten. Nu is het logisch dat het niet meteen klaar kan staan, maar toch ben ik benieuwd of er plannen zijn om de wachttijden terug te dringen naar bijvoorbeeld minder dan 30 minuten.

Als ze niks veranderen tov afgelopen jaar, en de corona maatregelen gelden eind dit jaar nog dan ga je mij daar niet zien. Denk dat je 3 dagen staat te wachten op je vuurwerk dan.

Ik denk dat vanwege corona het vuurwerk ophalen zoizo verboden gaat worden.
Als je nu alweer ziet dat de regels overal aangescherpt worden kan je er vanuit gaan dat het in de winter weer een lockdown wordt.

Ik denk dat vanwege corona het vuurwerk ophalen zoizo verboden gaat worden.
Als je nu alweer ziet dat de regels overal aangescherpt worden kan je er vanuit gaan dat het in de winter weer een lockdown wordt.

Deze kans zit er helaas wel in, maar om er gelijk van uit te gaan lijkt me nog niet echt nodig. Hoop dat dit mee gaat vallen.

Volgens mij kun je prima vuurwerk ophalen. Zal wss alleen wat minder personen per tijdblok zijn en wellicht geen losse verkoop ofzo

Als ik het goed heb is er nog geen winkel verplicht op slot gemoeten?!
Misschien gelijk een goede reden om te zorgen dat alles klaar staat dit jaar...

Benieuwd wanneer er vanuit deze winkel weer wat nieuws of een bericht naar buiten komt. Jammer dat het hier altijd zolang stil is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan