Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wanneer komen de freakacties? ik vind de normale acties wat tegenvallen qua prijs.
alles valt sowieso tegen nu de vuurpijlen/singleshots en knalvuurwerk niet meer te koop zijn, maar goed dat ligt gelukkig niet aan vw land steenbergen
Dat zal waarschijnlijk September/Oktober zijn !
Komt er nog een nieuwe mysterybox? En toevallig ook nog een Transbomber ergens liggen dan kan ik mijn eerste bestelling compleet maken![]()
Zouden jullie aan dit assortiment kunnen komen, de Power 6 cakes?
Beste liefhebbers,
Als eerste hoop ik dat het goed met jullie gaat in deze bizarre tijden. Onze gezondheid is het belangrijkste en daar zijn de maatregelen voor genomen. Hopen maar dat alles er snel weer boven op komt en terug naar een ’normale’ situatie gaat.
Achter de schermen zijn we de afgelopen maanden al druk met de inkoop voor komend seizoen bezig geweest en komen er ook dit jaar weer veel mooie producten aan! Hierover later meer!
De meeste aanvulling van de uitverkoopacties zullen we na de zomer aan de website toevoegen. Voor nu hebben we al wel de Triple X toegevoegd aan de website, naar deze 33 kilo wegende rambak hebben jullie meerdere malen gevraagd en we hebben hiervan nog beperkt 2019 batch kunnen inkopen.
Link naar de Triple X >> https://vuurwerkland-steenbergen.webshop.kei.io/artikel/triple-x-281s-box
Tot een volgende update!
Bekijk bijlage 54050
Nieuwe Mystery Box zal dit jaar zeker nog komen, verwacht begin van het seizoen dus ook na de zomer. Transbomber komt dan ook weer terug, tot die tijd verkopen we alleen fysieke voorraad.
Weet niet zeker of we deze nog hebben liggen, gaan we naar kijken!![]()
Komen er in de zomermaanden nog nieuwe producten en/of een mysterybox?