gizmo75
VWC lid
Ja dat heb ik ook net gedaan. Alleen te laat voor deze nieuwsbrief dus...
Als je je vandaag hebt aangemeld, dan heb je zojuist de Nieuwsbrief alsnog ontvangen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat heb ik ook net gedaan. Alleen te laat voor deze nieuwsbrief dus...
Erwin toch nog even een vraag over de freak actie. Ik zie in het huidige aanbod een aantal boxen staan die ik in overweging neem. Het nieuwe aanbod heb je gisteren verteld laat nog even op zich wachten. Kan de code voor de boxenactie slechts 1 keer worden gebruikt? Of kan ik die bij bestelling van nieuwe producten nog een keer gebruiken?
Gaan jullie ook de cakes en boxen vsn Bonfire in het assortiment? Word geïmporteerd via Rubro en aangezien jullie hun complete assortiment voeren wellicht een mooie toevoeging
Ik ga alvast het geld in mn spaarpot tellen om weer flink in te slaan met de freakaktie..
Bestel al een paar jaar mn consu vuurwerk bij Huisman en ben zeer tevreden over de prijzen en het aanbod. Ook met afhalen is het altijd prima geregeld. Top!
#erwin : ik mis de splitting stars crossette cake, prachtig stukje vuurwerk die je goed kon verwerken in shows. Bieden jullie deze nog aan dit jaar?
Mijn eerste bericht op dit forum, en mijn eerste bestelling bij Huisman dit jaar, zijn een feit!
Benieuwd naar de nieuwe producten voor dit jaar. Daar zit vast weer wat moois tussen.