Gerrit kennende wordt dat morgen ochtend vroegMega 6 nog een keer in de aanbieding zou top zijn
![]()
Hallo,
U vraagt wij draaien

Gerrit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gerrit kennende wordt dat morgen ochtend vroegMega 6 nog een keer in de aanbieding zou top zijn
![]()
Hallo,
U vraagt wij draaien
Gerrit
Kan de outblast ook in de aanbieding?
Kunnen we niet gewoon geduldig afwachten?, Gerrit is sinterklaas niet, ook al lijkt dat soms wel zo. Vergeet niet dat alles wat nu op de site staat al in de aanbieding is en dan toch nog constant vragen of het (nog meer) in de aanbieding kan. Die outblast kost nu al een fractie van de adviesprijs die hij ooit had.
Haha zo te zien wordt het de drie dolle dwazen dagen bij megavuurwerk dit weekend. Fijn dat me wekker al om 6 uur gaat. Kom maar op met die aanbiedingen. Sommige artikelen zullen snel uitverkocht raken, zoals die eenzame espada palm box en die 2 colourful city![]()
Haha zo te zien wordt het de drie dolle dwazen dagen bij megavuurwerk dit weekend. Fijn dat me wekker al om 6 uur gaat. Kom maar op met die aanbiedingen. Sommige artikelen zullen snel uitverkocht raken, zoals die eenzame espada palm box en die 2 colourful city![]()
colourfull city is 2018 versie dus denk nie dat die heel snel gaat.
Gelukkig nog iemand die het wel begrijpt. Voor sommigen is het nooit genoeg.Kunnen we niet gewoon geduldig afwachten?, Gerrit is sinterklaas niet, ook al lijkt dat soms wel zo. Vergeet niet dat alles wat nu op de site staat al in de aanbieding is en dan toch nog constant vragen of het (nog meer) in de aanbieding kan. Die outblast kost nu al een fractie van de adviesprijs die hij ooit had.
Hallo,
Er zijn ook mensen die de wat langzamere versie ook leuk vinden.
Onder de noemer meer/langer genieten voor hetzelfde geld.
Gerrit
Hoe laat gooi je de actie online Gerrit? Dan zet ik de wekker alvast.