[Freakactie 2020] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erwin toch nog even een vraag over de freak actie. Ik zie in het huidige aanbod een aantal boxen staan die ik in overweging neem. Het nieuwe aanbod heb je gisteren verteld laat nog even op zich wachten. Kan de code voor de boxenactie slechts 1 keer worden gebruikt? Of kan ik die bij bestelling van nieuwe producten nog een keer gebruiken?

Erwin toch nog even een vraag over de freak actie. Ik zie in het huidige aanbod een aantal boxen staan die ik in overweging neem. Het nieuwe aanbod heb je gisteren verteld laat nog even op zich wachten. Kan de code voor de boxenactie slechts 1 keer worden gebruikt? Of kan ik die bij bestelling van nieuwe producten nog een keer gebruiken?

Net als voorgaande jaren: onbeperkt bruikbaar totdat die tijdelijke actie is afgelopen. Dus gebruik voor het verzilveren van dat deel van de kortingsactie vooral ook de Boxen-code en die kun je dus meermaals gebruiken.

Na elke bestelling, ongeacht reguliere Freak-actie of extra Boxen-actie, ontvang je van ons een nieuwe Persoonlijke kortingscode voor alles wat geen box of assortiment is. Als je vervolgens nog 1 of meerdere boxen/assortimenten bij wil bestellen dan kun je dus nogmaals met de Boxen-actiecode afrekenen zodat je tijdens die extra actie nog een keer ervan kunt profiteren.

Gaan jullie ook de cakes en boxen vsn Bonfire in het assortiment? Word geïmporteerd via Rubro en aangezien jullie hun complete assortiment voeren wellicht een mooie toevoeging

Gaan jullie ook de cakes en boxen vsn Bonfire in het assortiment? Word geïmporteerd via Rubro en aangezien jullie hun complete assortiment voeren wellicht een mooie toevoeging

Al enige tijd geleden hebben wij kennis mogen maken met de nieuwe Rubro Bonbridge lijn. O.a. omdat we al een ENORME berg nieuwe artikelen van Rubro, Vuurwerktotaal, Vuurwerkmania, ZENA, Funke en Luypaers er bij zullen gaan krijgen en omdat er nog een nieuw merk bij ons bij komt, hebben we destijds besloten om niet nóg een nieuw merk/lijn toe te gaan voegen. We houden die nieuwe lijn uiteraard wel in de gaten, mocht het iedereen bevallen dan kunnen we volgend jaar alsnog aanhaken.

De start van de Huisman Vuurwerk Freak-actie 2020 betekende natuurlijk ook de feestelijke opening van onze website.

Via onze Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief hebben we de abonnees niet alleen van dat feestelijke nieuws en bijbehorende Openingsaanbiedingen op de hoogte gesteld, maar hebben we ze ook bijgepraat over allerlei andere onderwerpen zoals:

- Deelverbod
- Corona
- Afsteekverbod
- Huisman Vuurwerk gaat door!
- Opening Website
- Assortiment en nieuwe artikelen
- Openingsaanbiedingen en Specials
- Dubbele Freak-actie

Omdat niet iedereen abonnee is zullen we regelmatig in dit topic ook nog wat aandacht aan sommige onderwerpen geven. Dan blijft iedereen een beetje op de hoogte.

Wil je ook de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief ontvangen maar ben je nog geen abonnee? Ga naar https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief en meld je aan!

Nieuwsbrief-item: Openingsaanbiedingen
Deze keer geven we aandacht aan enkele Openingsaanbiedingen die we ook in de Nieuwsbrief voorbij hebben laten komen. Elk jaar selecteren we samen met onze leveranciers een aantal speciale artikelen als Openingsaanbiedingen. Dat zijn tijdelijke aanbiedingen om de opening van het vuurwerkseizoen 2020-2021 te vieren.

Bonbridge-beauty
Speciaal voor de échte liefhebber hebben we een knoepert van een cake ingekocht: Diamonds in the Sky van Bonbridge. Dit is letterlijk een enorm apparaat, de cake is echt heel groot. Een 30mm, 2.5KG zware 500-grammer, 36 shots en een enorme spreiding van effecten die ook nog lang blijven hangen. Tel daar de spinning tails, de finale en lekkere burst bij op en dan heb je een topcake. Deze cake heeft voor (niet schrikken) EUR 64,95 in de winkel gelegen en wij vragen er nu maar EUR 32,50 voor. Bekijk hieronder de video die op ongeveer 100 meter afstand is gefilmd:

Dikke Tails
Sommigen van jullie kennen 'm al: de dikke tailcompound Giant Soaring Tails. Een hele gave 100 shots box met de felste en dikste tails die er in consu te vinden zijn. En nu voor een spotprijs van EUR 145,00 voor EUR 65,00. Bekijk hieronder de video met dank aan Treasure Hunter voor de video:

Meer Openingsaanbiedingen
Er is natuurlijk nog veel meer! Zo zijn er Openingsaanbiedingen met de Triple X 2019-versie, Glitter Willow 2 Colorz, Brocade Crown Finalecake Transbomber, Phoenix Rising (langdurige fontein), verschillende fluitbakken, enz. Je scoort al een Openingsaanbieding voor maar EUR 2,00!!

Je vindt al onze Openingsaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/openingsaanbiedingen

Ik ga alvast het geld in mn spaarpot tellen om weer flink in te slaan met de freakaktie..:)

Bestel al een paar jaar mn consu vuurwerk bij Huisman en ben zeer tevreden over de prijzen en het aanbod. Ook met afhalen is het altijd prima geregeld. Top!

#erwin : ik mis de splitting stars crossette cake, prachtig stukje vuurwerk die je goed kon verwerken in shows. Bieden jullie deze nog aan dit jaar?

Ik ga alvast het geld in mn spaarpot tellen om weer flink in te slaan met de freakaktie..:)

Bestel al een paar jaar mn consu vuurwerk bij Huisman en ben zeer tevreden over de prijzen en het aanbod. Ook met afhalen is het altijd prima geregeld. Top!

#erwin : ik mis de splitting stars crossette cake, prachtig stukje vuurwerk die je goed kon verwerken in shows. Bieden jullie deze nog aan dit jaar?

Bedankt voor de mooie woorden! Het klopt dat die niet meer op onze site staat. Er komen meerdere nieuwe crossette cakes en mogelijk zelfs een crossette compound aan. In verschillende kleuren, tempo's en effecten. Daarnaast komen er een aantal artikelen bij die ook heel geschikt zijn voor in shows. De komende weken voegen wij de nieuwe artikelen toe dus nog heel even geduld. Het is gelukkig nog lang geen december! :wink:

Mijn eerste bericht op dit forum, en mijn eerste bestelling bij Huisman dit jaar, zijn een feit!

Benieuwd naar de nieuwe producten voor dit jaar. Daar zit vast weer wat moois tussen.

HOT NEWS!!
De oplettende website bezoeker zal al een vermoeden hebben gehad: Huisman Vuurwerk zal vanaf dit jaar ook artikelen aanbieden van...

Magnum logo.png

Binnenkort zullen we naast de artikelen die er nu al staan nog een selectie van Magnum-artikelen toe gaan voegen. En uiteraard te bestellen met extra korting van onze dubbele Freak-actie!!

Dat is een hele mooie uitbreiding op jullie al geweldige assortiment. Zeer goede keus :wink:

Keuzestress word zo alleen maar erger Erwin:D. Maar zonder gekheid echt hele mooie toevoeging aan jullie assortiment. Zet maar snel online, Magnum P.I. en Ultimate City trip sowieso en dan kijken waar ik de rest vsn het budget aan ga spenderen

Eerder vandaag hebben we weer de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief uitgestuurd. Hierbij een samenvatting van de belangrijkste punten:

Nieuwe artikelen
Bij de opening vorige week stonden er nog geen nieuwe artikelen voor je klaar op onze website. We hebben keihard gewerkt en inmiddels hebben we alle nieuwe artikelen van Vuurwerktotaal en enkele van Vuurwerkmania toegevoegd. En natuurlijk kun je alle nieuwe artikelen nu met extra korting bestellen via onze dubbele Freak-actie!! En alsof het nog niet genoeg is: binnenkort volgen er nog meer nieuwe artikelen van bijvoorbeeld Rubro en Zena. Verder wachten we nog op input van Funke en Luypaers want ook die komen met nieuwe artikelen. En allemaal te bestellen met extra korting!

Nieuwe Importeur
Zoals hier al vermeld de aankondiging van Magnum Vuurwerk als nieuwe Importeur. Het zal een mix van nieuwe en bestaande artikelen worden. Binnenkort zitten we weer met Magnum aan tafel en daarna zullen we z.s.m. onze artikelen toevoegen. Enkele toppers, zoals de Triple X 2019-versie en de spiksplinternieuwe R.T.C. 2" Mine staan er al op en kunnen natuurlijk ook al besteld worden. Je vindt ze hier: www.huismanvuurwerk.nl/magnum-vuurwerk

Meerdere bestellingen? No problem!
Het is bij Huisman Vuurwerk mogelijk om meerdere bestellingen te plaatsen en ze tegelijk op te halen. De enige voorwaarde is dat je eerst inlogt voordat je gaat bestellen. Het systeem zal dan automatisch jouw eerder gekozen Afhaaldag en -tijd aanhouden. Makkelijk en handig!

Kortingscode
Vergeet niet om ALTIJD een kortingscode in te vullen als je gebruik wil (blijven) maken van de extra mogelijke kortingen van de Freak-actie. Ook als je alleen artikelen bestelt waar geen extra kortingen vanaf gaan graag toch de kortingscode invullen. Zo weten we zeker dat jouw kortingsstaffel automatisch mee stijgt!!

En verder was er nog aandacht voor:
- Nieuw in NL: Mines!!
- Huisman Vuurwerk bij inspraak Gemeenteraad Arnhem
- Openingsaanbiedingen
- Freak-actie
- Facebook-actie

Meer info over onze dubbele Freak-actie vind je in de eerste 2 posts van dit topic. Onze website vind je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/

Ook de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief ontvangen? Meld je aan via https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan