[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook gekocht was ik naar opzoek.Eerste keer dat ik hier vuurwerkbestel.ben benieuwd thanks voor de mooie week deal

Heeft iemand de laatste batch van ROTP al eens aangestoken vorig jaar of het jaar daarvoor? Dit stukje vergane glorie was echt om te (lucht)huilen. :tongue2:

Bovendien vlogen ze alle kanten op, onder een afdak, tegen de ramen van een flat. Ik vond het best gevaarlijk. Jammer dat ik dit mini showtje samen met de Hellfire Thunder, Sky Screamers 2.0 en Flo Show niet heb gefilmd. Zou mooi vergelijkingsmateriaal zijn geweest. Zelfs mijn vader van dik in de 70 vond het allemaal erg mooi, behalve die 'vreemde fluiters', die waren 'mwoa'. Heb ook eerdere batches gehad (2015/2016) en die waren wel errug goed. Het is maar net waar je je verwachtingen aan ophangt.

Staat overigens los van Haokan, maar verwacht dat Jo niet meer aan ROTP's kan komen. Anders hadden ze al wel op de site gestaan. En hadden de dozensjouwers onder ons ze begin dit jaar wellicht al wel gezien. ;)

Geisterblitz doe ik uiteraard wel graag aan mee. Of nog beter de 'nightscreamers' die Haokan tot 2 jaar terug onder eigen label (tribal) uitbracht. Dat waren nog eens 40 briljante fluiters voor nog geen 10,-. Die laatsten verdienen echt een comeback (maar zal wel een utopie zijn)

Ik heb er 1 afgelopen jaar afgestoken vanuit de voorraad van haokan en niks mis mee. Gingen gewoon recht omhoog en prima fluit.

Heeft iemand de laatste batch van ROTP al eens aangestoken vorig jaar of het jaar daarvoor? Dit stukje vergane glorie was echt om te (lucht)huilen. :tongue2:

Bovendien vlogen ze alle kanten op, onder een afdak, tegen de ramen van een flat. Ik vond het best gevaarlijk.

Staat overigens los van Haokan, maar verwacht dat Jo niet meer aan ROTP's kan komen. Anders hadden ze al wel op de site gestaan. En hadden de dozensjouwers onder ons ze begin dit jaar wellicht al wel gezien. ;)

Geisterblitz doe ik uiteraard wel graag aan mee. Of nog beter de 'nightscreamers' die Haokan tot 2 jaar terug onder eigen label (tribal) uitbracht. Dat waren nog eens 40 briljante fluiters voor nog geen 10,-. Die laatsten verdienen echt een comeback (maar zal wel een utopie zijn)

Ik had er meerdere bij Jo, maar heb er niet op gelet welke batch(es) het waren. Ik vermoed dat het ook meerdere jaargangen zouden kunnen zijn want "spinners" en "dwarsfluiters" zaten er ook tussen.
Nightscreamers waren inderdaad top maar dat was eigen import en die gaan niet meer terugkomen begreep ik, ik heb daar vorig jaar al naar geïnformeerd namelijk.

Ik heb er 1 afgelopen jaar afgestoken vanuit de voorraad van haokan en niks mis mee. Gingen gewoon recht omhoog en prima fluit.

Als je naar de laatste 5 pagina's in het draadje van de ROTP zelf kijkt, zie je dat de meningen net zo verdeeld zijn als die van ons. Jij vertegenwoordigt 2,5 bladzijde en ik ook. Wel vreems dat de meningen best ver uit elkaar liggen. Ik had er vorig jaar ook een aantal bij Haokan besteld overigens.

Of nog beter de 'nightscreamers' die Haokan tot 2 jaar terug onder eigen label (tribal) uitbracht. Dat waren nog eens 40 briljante fluiters voor nog geen 10,-. Die laatsten verdienen echt een comeback (maar zal wel een utopie zijn)

Haha... dan sta ik er niet alleen in dat ik het heerlijke bakkies vind. Ik heb er nog een paar staan :D. Heb sowieso genoten van de tribal-lijn. prijs/kwaliteit was voor mij meer dan OK.

Als je naar de laatste 5 pagina's in het draadje van de ROTP zelf kijkt, zie je dat de meningen net zo verdeeld zijn als die van ons. Jij vertegenwoordigt 2,5 bladzijde en ik ook. Wel vreems dat de meningen best ver uit elkaar liggen. Ik had er vorig jaar ook een aantal bij Haokan besteld overigens.

Bijzonder inderdaad! later dit jaar komt mijn film online, mogelijk dat er verschillende batches zijn geweest. Ik heb de batches afgelopen jaar niet genoteerd, zal dat dit jaar doen. Viel me alleen op dat bij alle rubro en vuurwerkmania producten (losse cakes) die ik tot nu toe heb bekeken geen batch staat. Mogelijk alleen op de omdoos?

Nu je het daar over hebt, ik heb begin dit jaar meegeholpen met Jo. Toen kregen we weliswaar Mania/Rubro binnen, maar ik had ook gevraagd wat er qua Wolff op de planning stond. Ik dacht toen begrepen te hebben dat de ROTP ook niet meer bij Wolff verkregen kon worden.

Het verschil in kwaliteit vind ik ook verassend. Dat er verschillen in jaren zitten komt vaker voor, maar verschillen in de batches die in hetzelfde jaar binnenkomen zien we minder vaak. Wellicht dat Jo in ieder geval duidelijkheid kan verschaffen over een terugkeer van de ROTP in het assortiment van Haokan. Ook is het een idee om bij het vragen topic van Wolff dit aan te kaarten. Hopelijk heeft iemand beelden van de slechte batch.

Hopen dat Jo de ROTP toch dit jaar aan de webshop toe kan voegen, we kijken het even aan, en naar mijn idee waren de batches van vorig jaar gewoon “goed”, maar ik lees hier veel negatieve geluiden, erg jammer dat ze batches zo verschillen blijkbaar... misschien waren ze in het verleden gewoon extra goed en nu zijn ze normaal geworden. Dat is voor mij nog geen reden om ze te boycotten, haha. Het is maar even afwachten op Jo zijn nieuws dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan