In de webshop staat hij in de categorie compound
Leuk ding, vraag me wel af is dit compound of zijn het losse cakes ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuk ding, vraag me wel af is dit compound of zijn het losse cakes ?
is compoundLeuk ding, vraag me wel af is dit compound of zijn het losse cakes ?
Ik weet nog niet of dat hij terugkomtKomt toevallig angry hornet nog terug??
Al enig vooruitzicht op de return of The Phoenix dit jaar Jo? Ik denk dat een hoop mensen hierop zitten te wachten..
Al enig vooruitzicht op de return of The Phoenix dit jaar Jo? Ik denk dat een hoop mensen hierop zitten te wachten..
Heeft iemand de laatste batch van ROTP al eens aangestoken vorig jaar of het jaar daarvoor? Dit stukje vergane glorie was echt om te (lucht)huilen.
Bovendien vlogen ze alle kanten op, onder een afdak, tegen de ramen van een flat. Ik vond het best gevaarlijk.
Staat overigens los van Haokan, maar verwacht dat Jo niet meer aan ROTP's kan komen. Anders hadden ze al wel op de site gestaan. En hadden de dozensjouwers onder ons ze begin dit jaar wellicht al wel gezien.
Geisterblitz doe ik uiteraard wel graag aan mee. Of nog beter de 'nightscreamers' die Haokan tot 2 jaar terug onder eigen label (tribal) uitbracht. Dat waren nog eens 40 briljante fluiters voor nog geen 10,-. Die laatsten verdienen echt een comeback (maar zal wel een utopie zijn)
Ik heb er 1 afgelopen jaar afgestoken vanuit de voorraad van haokan en niks mis mee. Gingen gewoon recht omhoog en prima fluit.
Of nog beter de 'nightscreamers' die Haokan tot 2 jaar terug onder eigen label (tribal) uitbracht. Dat waren nog eens 40 briljante fluiters voor nog geen 10,-. Die laatsten verdienen echt een comeback (maar zal wel een utopie zijn)
Als je naar de laatste 5 pagina's in het draadje van de ROTP zelf kijkt, zie je dat de meningen net zo verdeeld zijn als die van ons. Jij vertegenwoordigt 2,5 bladzijde en ik ook. Wel vreems dat de meningen best ver uit elkaar liggen. Ik had er vorig jaar ook een aantal bij Haokan besteld overigens.
Staat overigens los van Haokan, maar verwacht dat Jo niet meer aan ROTP's kan komen. Anders hadden ze al wel op de site gestaan. En hadden de dozensjouwers onder ons ze begin dit jaar wellicht al wel gezien.![]()
Zoals ik gehoord heb komt hij dit jaar terug en heb gehoord dat er misschien 2 uitvoeringen van komen.Al enig vooruitzicht op de return of The Phoenix dit jaar Jo? Ik denk dat een hoop mensen hierop zitten te wachten..
Zo, dit zou zeker mooi zijn!Zoals ik gehoord heb komt hij dit jaar terug en heb gehoord dat er misschien 2 uitvoeringen van komen.