vuurwerkfreakk
VWC lid
Balen inderdaad, maar met een realistische kijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor nu kan ik er nog niet aan komenHallo Jo, kun je dit jaar weer aan het Power 6 cakes assortiment komen?
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?52301-Power-6-cakes-Assortiment&highlight=power+6
Deze vond ik afgelopen jaar echt top voor het geld. Zelf zou ik hem voor onder de 65 euro weer zo aanschaffen.
als ik faillissement aanvraag geef ik jou en china red op als reden, dat je het even weetHeb afgelopen maand erg veel berichten gekregen waarom er geen mei-sale kwam.
De reden heb ik hier al verteld op het forum. (vuurwerk misschien schaars/vuurwerk misschien veel duurder).
Maar om toch alle vuurwerkliefhebbers tegemoet te komen wordt de webshop met alle producten voor 72 uur afgeprijsd. Start is vrijdag 29 mei vanaf 19:00 uur en is maandag 1 juni 19:00 uur afgelopen.
We hebben nu al mooie prijzen in de shop en ook mooie week deals maar volgde week is er echt een flinke prijsdaling en durf wel te zeggen het goedkoopst van Nederland.
Bekijk bijlage 54078
WWW.HAOKANVUURWERK.NL
Heb afgelopen maand erg veel berichten gekregen waarom er geen mei-sale kwam.
De reden heb ik hier al verteld op het forum. (vuurwerk misschien schaars/vuurwerk misschien veel duurder).
Maar om toch alle vuurwerkliefhebbers tegemoet te komen wordt de webshop met alle producten voor 72 uur afgeprijsd. Start is vrijdag 29 mei vanaf 19:00 uur en is maandag 1 juni 19:00 uur afgelopen.
We hebben nu al mooie prijzen in de shop en ook mooie week deals maar volgde week is er echt een flinke prijsdaling en durf wel te zeggen het goedkoopst van Nederland.
WWW.HAOKANVUURWERK.NL
Katan 4 of 5 zou goud zijn, maar de Geisterblitz zou geweldig wezen!!
Sowieso alles met fluit ben ik in geïnteresseerd.
voor nu blijft het hierbijJo, komen er nog nieuwe producten bij, of blijft het bij het huidige assortiment ?