[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi ik heb een vraag, stel er komt een lockdown en het is niet mogelijk om je vuurwerk op te halen. Krijg je dan je geld terug?
Daar ben ik toch wel benieuwd naar.

Goedemiddag Jo,

Kunnen wij nog een leuk fonteintje verwachten in de webshop naast de popcorn?
Of zijn dit, zoals je eerder al aangaf, alle producten van dit jaar?

Super mooie prijzen jammer dat de bunker al vol zit als ik afhaal. Dus moet ze helaas aan mijn voorbij laten gaan.

Hoi Wim,
Voor nu is het nog niet aan de orde dus ik wil niet op zaken vooruit lopen

lijkt me een grijs gebied antwoord.
begrijp me niet verkeerd hoor maar je zou dat antwoord nu toch kunnen geven?
uit jou antwoord maak ik nu op dat het niet zeker is of je je geld terug krijgt in een eventuele lockdown.
heb je een paar tientjes besteld....ok is ook erg maar als je al aan een aardig budget zit dan gaan toch de zenuwen een beetje meewerken...nogmaals geen aanval maar ik zit toch met samengekepen billen het nieuws te volgen.......hopelijk valt alles mee...

uit jou antwoord maak ik nu op dat het niet zeker is of je je geld terug krijgt in een eventuele lockdown.
heb je een paar tientjes besteld....ok is ook erg maar als je al aan een aardig budget zit dan gaan toch de zenuwen een beetje meewerken...nogmaals geen aanval maar ik zit toch met samengekepen billen het nieuws te volgen.......hopelijk valt alles mee...

Laat Jo vooral zelf reageren maar graag geef ik alvast een reactie:

Volg vooral NIET het nieuws maar wacht op officiële berichtgeving vanuit de Overheid en de winkelier. Niemand heeft een glazen bol. Als we allemaal dag in dag uit gaan speculeren en ons voorbereiden op iets wat in de media verschijnt en "misschien gaat gebeuren", dat gaat toch niet? En in dit geval is het zo klaar als een klontje: het Kabinet is geen voorstander van een Verbod, het Kabinet is ook niet gek en snapt heus wel dat GroenLinks en PvdD proberen een slaatje te slaan uit de hele situatie en de Staatsecretaris kan niet zomaar in een keer Nee roepen want dan krijgt ze half NL over haar heen. Blijf dus vooral rustig en volg de officiële berichtgeving zoals de persconferenties van de Overheid.

Wat maakt uit? Je hebt alles al betaald dus het geld mis je niet (en nee ik heb niet voor een paar tientjes besteld), of ze nou je geld terug geven of je bestelling doorschuiven naar volgend jaar maakt voor nu niks uit.
als ondernemer zou ik daar ook geen uitspraken over doen aangezien ze het nog niet weten.
stel dat jo nu roept van je krijgt je geld terug, zit hij daar gelijk aan vast zondar dat hij tzt eerst alle opties kan onderzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan