Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn vgm al uitverkocht Peter, Was maar een kleine voorraad?
Dat verbod is nu wel zo goed als zeker, als zelfs de webshop sluiten dan weet je wel genoeg.
Maar goed, nu eens kijken hoe alles afgehandeld gaat worden.
Ik heb geen zin mijn bestelling te laten staan want ik weet niet eens of ik volgend jaar in Nederland ben met oud en nieuw.
Even afwachten hoe alles zich ontwikkeld maar ik heb vertrouwen in een goede afhandeling.
Hoi Wim,
Voor nu is het nog niet aan de orde dus ik wil niet op zaken vooruit lopen
Al eens eerder gepost, maar toch,der is nog niks definitief!
Hahaha man man man, ik waardeer je optimisme, maar het is gewoon over man.al eerder gepost maar toch.....
Wel of geen vuurwerkverbod.
De besmettingen dalen elke week en ik zie dit evt voornemen
van een vuurwerkverbod dan ook als een politiek spel.
De begrijpelijke vraag van jullie is wat gebeurd er met mijn bestelling als er een vuurwerkverbod komt.
Dit zal afhangen van het steunpakket als de politiek een vuurwerkverbod uitspreekt dan vind ik ook dat het steunpakket in iedere geval zo groot moet zijn dat alle klanten van Haokan gecompenseerd moeten kunnen worden.
Zomaar geld terugstorten van een gemaakte bestelling is niet mogelijk en ik zal uitleggen waarom.
Er zijn tot nu toe 2243 bestellingen geplaatst en deze zijn ook al door jullie afgerekend.
Van al dit geld staat het vuurwerk al voor jullie klaar om in de laatste drie dagen op te halen plus er is natuurlijk nog meer ingekocht voor al de bestellingen die nog gaan (of niet gaan) komen
Dus alle staat al klaar, als de politiek besluit dat ik jullie spullen niet mag gaan uitleveren is er een groot probleem.
Haokan heeft al jullie spullen staan maar we hebben niet nog eens een keer al het geld om terug te storten.
Ik denk dat juridisch gezien jullie al eigenaar zijn van het vuurwerk en dat Haokan het nu voor jullie alleen in bewaring heeft dus ik doe niets liever dan jullie het vuurwerk in de laatste drie dagen uitleveren.
Liever nu niet gaan mailen appen of bellen maar toch nog even geduld opbrengen wat er besloten gaat worden.
We komen zo snel mogelijk met updates.
De webshop is nu gesloten om evt meer schade te voorkomen.
Ook vele collega vuurwerkverkopers zullen in de problemen komen en ik hoop dat de politiek dit allemaal in hun overweging mee gaat nemen.