Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Echt top geregeld, zo snel na die harde klap al een mail van De driesprong met 3 keurige oplossingen. Hulde dat jullie het zo goed oppakken naar jullie klanten. Wat mij betreft kweek je daar veel goodwill mee en wil ik het liefst mijn bestelling gewoon laten staan tot volgend jaar. Ik zou het wel vervelend vinden als producten die ik op mijn lijstje heb, vorig jaar besteld in januari, straks voor een stuk minder op jullie site zie staan.
Ik denk dat dat ook beetje risico van het vak is.Soms koop je iets wat een week later goedkoper is bij een ander dat is de charme van heel het jaar bezig zijn met keuze maken .En nu heb je keuze om voor heel jaar risico te nemen. (Gaat ie failliet,komen me producten wel terug die is besteld heb als ik annuleer. Of kan ik het goedkoper krijgen)Ik denk dat je 2 ledig moet kijken wat is me financiële plaatje nu.en hoe kan ik de verkoper helpen die mij de laaste jaren zo blij heeft gemaakt met de acties. Dan kan je keuze maken of je cashback doet of risico neemt dat het wel eens ergens goedkoper kan zijn.
Gaat me niet om een ander. Ik zou het lullig vinden als ik mijn bestelling laat staan en ik heb bv 1 compound van 200, dat ik diezelfde compound straks op de site van de diersprong voor 100 zie staan. Dan had je beter voor een voucher kunnen kiezen.
Echt top geregeld, zo snel na die harde klap al een mail van De driesprong met 3 keurige oplossingen. Hulde dat jullie het zo goed oppakken naar jullie klanten. Wat mij betreft kweek je daar veel goodwill mee en wil ik het liefst mijn bestelling gewoon laten staan tot volgend jaar. Ik zou het wel vervelend vinden als producten die ik op mijn lijstje heb, vorig jaar besteld in januari, straks voor een stuk minder op jullie site zie staan.
Nobel, maar ik zou mijn keuze in deze absoluut niet laten afhangen van 'hoe blij een verkoper mij met acties maakt'. Kruitstress doet rare dingen met mensen, en keer op keer valt het mij op dat vuurwerkliefhebbers vrij gemakkelijk alles accepteren wat de retailer hen verschotelt. (Denk aan ongevraagde vervangers, tegoedbonnen, etc.) NB: dit laatste is een algemene opmerking en niet direct gericht aan De Driesprong.
Bekijk het op een zakelijke manier. Vuurwerk wordt echt niet onder de kostprijs verkocht. Een goede deal voor jou, is omzet voor de retailer. (Een gedeelte van) de euro's die jij in januari betaalde voor je vuurwerk kunnen een heel jaar lang door het bedrijf als werkkapitaal gebruikt worden voor het realiseren van rendement in andere productgroepen.
Mijn bestelling bij De Driesprong blijft staan, omdat ik de prijzen die ik heb betaald meer dan prima vind, en De Driesprong een prima en gezond bedrijf is.
Overigens @Driesprong: ik snap jullie afweging, echter vind ik het persoonlijk niet netjes dat bij geen reactie jullie de bestelling laten doorlopen. Op deze manier leg je een gedeelte van jullie bedrijfsrisico bij de klant neer. Dat hoort niet.
Nogmaals artikelen gaan beslist niet goedkoper worden. Enkel in prijs gaan stijgen.. De artikelen stonden vorig jaar in januari voor extreem lage prijzen. Hierover zat een X marge wat voor ons gewoon niet goedkoper kan. In dit geval zouden we er geld op toe met leggen..Gaat me niet om een ander. Ik zou het lullig vinden als ik mijn bestelling laat staan en ik heb bv 1 compound van 200, dat ik diezelfde compound straks op de site van de diersprong voor 100 zie staan. Dan had je beter voor een voucher kunnen kiezen.
Horsetails,
Wat betreft de laatste alinea ben ik het absoluut niet met je eens. Er staan momenteel ruim 1500 bestellingen. De mails zullen ook niet persoonlijk beantwoord worden. Enkel aan dit verwerken hebben we al ruim 2 weken de tijd nodig. Het vuurwerksysteem is er niet op gemaakt om bestellingen te annuleren en crediteren. Alles dient met de hand gedaan te worden.
Wat betreft het bedrijfsrisico bij de klant neerleggen klinkt mij ook vreemd in de oren. De klant heeft hierin de keuze en bepaald voor zichzelf. Als je als klant niet eens de moeite neemt om een mail te beantwoorden lijkt ons inziens een vreemd iets.
Ook als er klanten over een week, maand of jaar komen worden deze netjes door ons afgehandeld. Als een klant op 6 januari besluit de bestelling te annuleren zal deze ook netjes gecrediteerd worden.
Zoals ik al zei, ik begrijp jullie beweegredenen. En ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan jullie goede motieven. Echter alles wat je nu net in de mail zet, zijn zaken waar klanten niks mee te maken hebben. Dit valt allemaal onder het bedrijfsrisico van De Driesprong.
Klanten kunnen verschillende redenen hebben niet op mails te antwoorden, er zijn er bij die er 100 per dag ontvangen zodat jullie mail ondersneeuwt, mail in de spamfilter (zoals bij mij) of wat voor andere oorzaak van non reply dan ook.
Jullie kunnen (mogen in dit geval) niet uitleveren op het moment zoals dat in het koopcontract staat. Heel vervelend, maar niet het risico van de klant.
Dat betekent uiteindelijk dat de koop ongeldig is. TENZIJ de klant expliciet akkoord gaat met een aanpassing hieromtrent. Een stilzwijgende verlenging (verschuiving naar volgend jaar) is geen expliciete toestemming.
Een betere oplossing zou zijn:
Klanten een mail sturen met het verzoek binnen bv. 4 weken te reageren of ze akkoord gaan met het doorschuiven van hun bestelling naar volgend jaar. Reageert een klant niet, dan een automatische creditering.
Op deze manier leg je de beslissing over de gelden daar waar hij hoort. Namelijk bij de klant.
De mails zullen ook niet persoonlijk beantwoord worden.
Bij mij na mijn mail netjes nieuwe bevestigingen gehad van mijn bestellingen voor volgend jaar. Bedankt voor de nette afhandeling Driesprong!
Kan wel twee weken durenVreemd, ik heb dus helemaal niets mogen ontvangen ?