[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Driesprong,

Mijn reactie valt denk ik door jullie bericht gistee tussen wal en schip, heb jullie gemaild op 17/11 12:02 en nog geen reactie gehad.

Willen jullie dat ik de mail opnieuw stuur?

Mvg,

Hi Driesprong,

Mijn reactie valt denk ik door jullie bericht gistee tussen wal en schip, heb jullie gemaild op 17/11 12:02 en nog geen reactie gehad.

Willen jullie dat ik de mail opnieuw stuur?

Mvg,

Hi Wtheking,

Stuur ons even een pm of e-mail dan kunnen we even kijken wat de status hiervan is.

Ik moet voorop stellen, dat ik voor mijn doen alweer veel te veel had besteld bij de Driesprong.
EN ik echt niet uit ben op nog meer vuurwerk, al is dat altijd welkom natuurlijk :)

Maar het was meer een reactie op wat ik in andere topics voorbij zag komen.

Nou brand maar eens los, aangezien ik best benieuwd bent wat je precies verwacht op hoopt .. een cakebox naar keuze ? :p

Ik heb al in verschillende freakactie topics gezien.
Dat naast de 3 keuzes die er geboden werden.

Bij de doorschuif naar volgend jaar keuze stond, dat je of nog een extra korting krijgt (bijvoorbeeld 10% te besteden in de shop van je totaal bedrag) of gewoon een gratis box inderdaad.

Niet naar keuze, maar naar grote van bestelling, of iets wat de Driesprong zelf bedenkt.

Desalniettemin, is dit aan de Driesprong en of ze dat nu al bekend maken of pas halverwege volgend jaar..

Ik moet voorop stellen, dat ik voor mijn doen alweer veel te veel had besteld bij de Driesprong.
EN ik echt niet uit ben op nog meer vuurwerk, al is dat altijd welkom natuurlijk :)

Maar het was meer een reactie op wat ik in andere topics voorbij zag komen.

Ik heb al in verschillende freakactie topics gezien.
Dat naast de 3 keuzes die er geboden werden.

Bij de doorschuif naar volgend jaar keuze stond, dat je of nog een extra korting krijgt (bijvoorbeeld 10% te besteden in de shop van je totaal bedrag) of gewoon een gratis box inderdaad.

Niet naar keuze, maar naar grote van bestelling, of iets wat de Driesprong zelf bedenkt.

Desalniettemin, is dit aan de Driesprong en of ze dat nu al bekend maken of pas halverwege volgend jaar..

Hi Ronaldeh,
We weten nog niet of en zoja hoe we hier iets mee doen.
Op de freak artikelen zit er al niet zo'n al te beste marge en verschilt ook per artikel hoe groot de marge is. Om hierbij blind een artikel erbij te geven of een X percentage is dus geen optie. Daarbij komend moet dan ook alles weer met de hand verwerkt gaan worden wat het allemaal niet gemakkelijker maakt. We kijken hierin dus nog naar de mogelijkheden maar beloven niks.

De bedrijven die er momenteel van alles bijgeven kunnen momenteel mijn inziens het geld ook gewoonweg niet terug geven. Zij hebben simpelweg het geld niet in kas waardoor ze bij terugbetaling gewoon falliet zouden zijn. Met het geld wat de freaks daar laten staan doen ze een (poging) tot overleven.

Overigens krijgen we de laatste dagen ook verschillende telefoontjes met de vraag of we de funke luchthuilers verkopen. Deze zijn ons via een inkoopkanaal aangeboden maar hebben besloten deze NIET te verkopen.

Wat ons betreft zijn deze luchthuilers hoe deze gebruikt worden levensgevaarlijk. Uiteraard zitten daar een hoop freaks tussen die deze netjes zoals de omschrijving voorschrijft in de grond steken. Echter gooit het merendeel deze gewoon weg waardoor dit levensgevaarlijke voetzoekers worden.
Wanneer een 12 jarige dit vuurwerk koopt met het idee een "normale" luchthuiler te kopen zijn de gevolgen niet te overzien. Als we met zijn alle in de toekomst cat1 vuurwerk willen behouden doen we er slecht aan dit vuurwerk nu te gaan verkopen.. Door dit "gevaarlijke" vuurwerk zal de discussie over het gevaar van zelfs cat1 vuurwerk weer gaan aanwakkeren...

Overigens krijgen we de laatste dagen ook verschillende telefoontjes met de vraag of we de funke luchthuilers verkopen. Deze zijn ons via een inkoopkanaal aangeboden maar hebben besloten deze NIET te verkopen.

Wat ons betreft zijn deze luchthuilers hoe deze gebruikt worden levensgevaarlijk. Uiteraard zitten daar een hoop freaks tussen die deze netjes zoals de omschrijving voorschrijft in de grond steken. Echter gooit het merendeel deze gewoon weg waardoor dit levensgevaarlijke voetzoekers worden.
Wanneer een 12 jarige dit vuurwerk koopt met het idee een "normale" luchthuiler te kopen zijn de gevolgen niet te overzien. Als we met zijn alle in de toekomst cat1 vuurwerk willen behouden doen we er slecht aan dit vuurwerk nu te gaan verkopen.. Door dit "gevaarlijke" vuurwerk zal de discussie over het gevaar van zelfs cat1 vuurwerk weer gaan aanwakkeren...

Wel een beetje eens met de Driesprong.
Die lufthaulers zijn gewoon voetzoekers.

Hi Ronaldeh,
We weten nog niet of en zoja hoe we hier iets mee doen.
Op de freak artikelen zit er al niet zo'n al te beste marge en verschilt ook per artikel hoe groot de marge is. Om hierbij blind een artikel erbij te geven of een X percentage is dus geen optie. Daarbij komend moet dan ook alles weer met de hand verwerkt gaan worden wat het allemaal niet gemakkelijker maakt. We kijken hierin dus nog naar de mogelijkheden maar beloven niks.

De bedrijven die er momenteel van alles bijgeven kunnen momenteel mijn inziens het geld ook gewoonweg niet terug geven. Zij hebben simpelweg het geld niet in kas waardoor ze bij terugbetaling gewoon falliet zouden zijn. Met het geld wat de freaks daar laten staan doen ze een (poging) tot overleven.

Bedankt voor de duidelijke uitleg!

Wat een gekkenhuis net bij de driesprong en maar volhouden in de media dat het merendeel voor een verbod op vuurwerk is... yeah right, als je zag hoeveel mensen net der vuurwerk kwamen halen, geloof er geen snars van.

Ik zie op de site dat jullie aan het uitzoeken zijn of het mogelijk is om cat1 te bezorgen. Ben net een winkel tegengekomen die aangeeft te mogen bezorgen.
Dus wellicht mag het al?

Freaks, Fanaten, Liefhebbers,

Het hoge woord is eruit. Wij hadden gehoopt dat er toch nog een manier of mogelijkheid zou voordoen om categorie 1 vuurwerk uit te geven middels een afhaalloket of via bezorging.
Inmiddels hebben we van omgevingsdienst haaglanden duidelijkheid gehad omtrekking de regels.
Alle winkels die middels lockdown regels gesloten moeten worden mogen ook geen categorie 1 vuurwerk uitgeven middels een afleverluik, een deur of een raam van de winkel.
Ook het bezorgen van vuurwerk ( ook eigen transport) is middels het vuurwerkbesluit verboden. Ook categorie 1 vuurwerk is hierop geen uitzondering en mag landelijk dus NIET.

Zo krijgen we dus wederom een flinke domper te verwerken op een toch al voor vuurwerkliefhebbers vervelend jaar. Ook dit blijft ons niet bespaard.
Volgend jaar zullen we weer met goede moed er tegenaan gaan maar eerst smachten we naar meer duidelijkheid omtrent regelgeving volgend jaar.

Wij wensen middels deze weg iedereen alvast fijne feestdagen toe.

Hopelijk tot volgend jaar!
Stay safe!
Team Driesprong Vuurwerk

aan alle heren van de Driesprong : allemaal een heel goed en gezond 2021 en hopelijk op vuurwerkgebied een spetterend jaar wat het afgelopen zo desastreuze jaar, een beetje naar de achtergrond kan verdringen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan