[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat netjes afgehandeld door De Driesprong, vandaag mijn geld ontvangen, weet niet of er Cat 1 beschikbaar is bij De Driesprong, anders ga ik een gedeelte daaraan besteden

dank, misschien een gekke vraag, maar als je voor bijv. 200,- aan Cat 1 haalt, is dat dan niet zo sociaal? voordat een ander niks kan kopen, heb geen idee wat de voorraden zijn van Cat 1

Ik lees hier van velen dat een ieder al zijn bestelling is doorgeschoven of zijn geld is teruggestort. Ik heb nog niks gehoord en/of ontvangen. Hebben meer mensen dit? Of ben ik de enige? Wil niet te snel contact zoeken i.v.m. de omstandigheden etc.

Krijgen trouwe doorschuivers nog een extraatje volgend jaar? :idea:

Ik lees hier van velen dat een ieder al zijn bestelling is doorgeschoven of zijn geld is teruggestort. Ik heb nog niks gehoord en/of ontvangen. Hebben meer mensen dit? Of ben ik de enige? Wil niet te snel contact zoeken i.v.m. de omstandigheden etc.

check ook even je spam.

Hier gister toevallig ontvangen, ben wel benieuwd hoe ze ermee om gaan als er een verbod voor altijd komt... Dat mis ik nog overal!

Hier gister toevallig ontvangen, ben wel benieuwd hoe ze ermee om gaan als er een verbod voor altijd komt... Dat mis ik nog overal!
dan krijg je je geld terug, staat hier ergens in het topic.
Driesprong is een gezond bedrijf, tuincentrum, en vuurwerk is niet hun corebusiness.

Het overgrote deel van de bestellingen zijn reeds door ons verwerkt.
We hebben nog een kleine 100 bestellingen open staan waarvan we nog niets van de klant gehoord hebben. Deze klanten zullen we de aankomende tijd zelf gaan benaderen.
Vanaf volgende week zal er ook weer een hele vracht cat1 in de winkel bijkomen naast het geen wat er nu al ligt. Nieuw binnen te komen artikelen zullen zijn:
- crackling crackers
- thunderstrips XXL
- rattle flitsers XXL
- luchthuiler
- bengali torch
- emmer grondbloemen
- crackling thunder mix
- superheldenpakket
- talkonaut
- thunder clouds
- crackling carpet
- ooh la la's