[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderstaande staat nog steeds in de startpost: *Mocht er dit jaar onverhoopt een landelijk vuurwerkverbod komen zullen de bestellingen die reeds gedaan zijn uiteraard gecrediteerd worden.
Ik verwacht dat ze hier deze week wel e.e.a. over bekendmaken, komt vast goed!
Dank, ik dacht het op de website gezien te hebben maar dit zal dan inderdaad de OP zijn geweest.

Ik wacht dus wel geduldig af.

Geen zorgen mensen... de reden dat er nog niet op de mail gereageerd is, komt omdat er honderden klanten gaan bellen, mailen en op overige manieren contact zoeken. Wat heel begrijpelijk is, maar ons niet de tijd geeft om het e.e.a uit te zoeken en de opties in kaart te brengen en uit te werken.

Vanavond of morgenochtend zal er een mail verzonden worden naar alle klanten die een bestelling hebben lopen. Hierin worden de 3 opties beschreven en kan er op die mail gereageerd worden. De opties zullen zijn, de bestelling doorschuiven naar volgend jaar, een voucher of een cashback.
Voor ieder dus een geschikte oplossing ;)

wat heeft jullie voorkeur? aangezien dit verbod wel eens voor altijd kan zijn:cry:

Het mooist is uiteraard de bestelling verzetten naar volgend jaar. Dat is voor ons ook de minste handeling. Mocht er volgend jaar alsnog een verbod komen zal deze uiteraard alsnog gewoon gecrediteerd worden. We zijn een "gezond" bedrijf ( een tuincentrum) en niet enkel afhankelijk van het vuurwerk.

Nette oplossing Driesprong. Ik ben voorzichtig al bezig met de bestelling voor volgend jaar. Jullie hield ik daarvoor sowieso in de gaten. Mijn keuze voor winkels volgend jaar laat ik ook afhangen van hoe men nu de afhandeling doet. En jullie scoren bij mij met een goed assortiment, uitermate goede acties en prijzen en een nette afhandeling bij problemen. Dus wellicht tot volgend jaar zou ik zeggen!

Laatst bewerkt:
Het mooist is uiteraard de bestelling verzetten naar volgend jaar. Dat is voor ons ook de minste handeling. Mocht er volgend jaar alsnog een verbod komen zal deze uiteraard alsnog gewoon gecrediteerd worden. We zijn een "gezond" bedrijf ( een tuincentrum) en niet enkel afhankelijk van het vuurwerk.

duidelijk verhaal, ook ik laat mijn bestelling staan!

Geen zorgen mensen... de reden dat er nog niet op de mail gereageerd is, komt omdat er honderden klanten gaan bellen, mailen en op overige manieren contact zoeken. Wat heel begrijpelijk is, maar ons niet de tijd geeft om het e.e.a uit te zoeken en de opties in kaart te brengen en uit te werken.

Vanavond of morgenochtend zal er een mail verzonden worden naar alle klanten die een bestelling hebben lopen. Hierin worden de 3 opties beschreven en kan er op die mail gereageerd worden. De opties zullen zijn, de bestelling doorschuiven naar volgend jaar, een voucher of een cashback.
Voor ieder dus een geschikte oplossing ;)

Mooi en netjes geregeld heren. Ik neem aan dat jullie nog geen orders hebben samen gevoegd, en dat ik dus 7 orders/e mails ga krijgen en die dus allemaal zal moeten beantwoorden :wink:

Mooi en netjes geregeld heren. Ik neem aan dat jullie nog geen orders hebben samen gevoegd, en dat ik dus 7 orders/e mails ga krijgen en die dus allemaal zal moeten beantwoorden :wink:

Hi Torr,
eenmaal de mail beantwoorden met de lopende order nummers erin is voldoende.
In principe kan ik alle orders direct van je zien die geregistreerd staan op het zelfde e-mail adres. Zo heeft hij ze dus wel al samengevoegd. De reden dat we wel alle ordernummers willen is puur nacontrole.

Prima oplossing

Gaat in januari de webshop weer open met de zelfde haar scherpe aktie???

Momenteel nog onbekend.
We zagen op het forum wel al dat er wat freak shops aankomende week alweer open gaan.
Wat ons betreft onbegrijpelijk aangezien eerst alle orders verwerkt dienen te worden die teruggeboekt etc moeten worden. Dit gaat uiteindelijk ook een heel ander beeld van de voorraad geven.
Dit eerst op een voor ieder geschikte manier afhandelen!

Zojuist E-mail gehad van de driesprong, bedankt voor de duidelijkheid en de mogelijkheden.
Op naar hopelijk een mooi 2021, die we knallend mogen afsluiten!

Complimenten voor de mail, mijn inziens een perfecte afhandeling.

Succes met alles en ik zie jullie hoop ik volgend jaar!

Zijn er evt al afhaaltijden voor volgend jaar bekend, of word dit later bekend gemaakt. Daar hangt nl mijn keuze van af, daar ik niet uit de buurt kom.
Gr.

Mail gehad, bestelling door geschoven. Wil deze pareltjes volgend jaar ook hebben :)
In 2021 maar eens kijken wat er bij komt, komt er alsnog een verbod dan wil ik graag een bon voor het tuincentrum :p

Zijn er evt al afhaaltijden voor volgend jaar bekend, of word dit later bekend gemaakt. Daar hangt nl mijn keuze van af, daar ik niet uit de buurt kom.
Gr.

Je mag zelf je ophaal tijd aangeven in de mail.

Mail gehad, bestelling door geschoven. Wil deze pareltjes volgend jaar ook hebben :)
In 2021 maar eens kijken wat er bij komt, komt er alsnog een verbod dan wil ik graag een bon voor het tuincentrum :p

Je mag zelf je ophaal tijd aangeven in de mail.
Ok, waarschijnlijk overheen gelezen.
Dank voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan