[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze komt prima over op de film, zeker voor de prijs waar die nu voor wordt aangeboden. Genoeg variatie aan kleuren, effecten en shapes. Volgens mij mag je voor de huidige prijs i.c.m. het aantal shots ook niet meer verwachten.

Is het al geregeld dat verschillende bestellingen op 1 bon terechtkomen.
Begreep dat ze met het computersysteem bezig waren om dit voor elkaar proberen te krijgen.

Is het al geregeld dat verschillende bestellingen op 1 bon terechtkomen.
Begreep dat ze met het computersysteem bezig waren om dit voor elkaar proberen te krijgen.
Had een mail gestuurd, kan gewoon bestellen en even bij opmerkingen je eerste ordernummer zetten met ophaaltijd en dan wordt later alles samengevoegd.

Driesprong gevraagt naar de filmpjes komen deels volgende week en deels in september ook komen er nog en hoop mooie boxen aan.

Hi Forumleden!

Zojuist op de shop nieuw toegevoegd:

400 shots Total display show inclusief video.

Verder ook de video van de The magician toegevoegd.

Hi Knalpak!

Ik verwacht de video's van de artikelen wall of blink, golden sky , ultimate monsterbox, the final exodus,total star domination in de meeste gevallen pas na de zomer.

Beste Driesprong,

Ik heb geprobeerd contact op te nemen met jullie maar dat lijkt niet mogelijk. Krijgen jullie ook de 36sh crackling waaier van de Rubro Private lijn? En zo ja, wanneer?

Hi MasterBsc,

Deze krijgen we dit jaar niet in het assortiment.

Overigens hebben we het gehele nieuwe assortiment van vuurwerkmania, rubro en wolff al gezien.
Komen verschrikkelijk mooie bakken aan!

Hi Forumleden!

Zojuist op de shop nieuw toegevoegd:

400 shots Total display show inclusief video.

Verder ook de video van de The magician toegevoegd.

Het tweede gedeelte van de Magician vind ik wel heel geweldig, wel jammer dat de laatste paar schoten in salvo's komen. wat mij betreft had ik hem liever in hetzelfde tempo door zien schieten.

Total display Box ramt er lekker op los, en vooral die laatste paar salvo's zijn echt waanzinnig vet. Wat is de afmeting van die door eigenlijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan