[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad al wat producten uitverkocht gaat snel.leuke dingen kunnen kopen hopen dat The Ultimate Final 600 volgende maand weer beschikbaar komt.Die staat nog op me lijst samen met insane monsterbox en mad house.

Mooi aanbod en scherpe prijzen. Ik had mezelf beloofd om dit jaar pas na de zomer te bestellen, maar dat is dankzij de driesprong niet gelukt. Wel blij mee hoor :D

Ben wel benieuwd naar de private labels, welke is bijvoorbeeld de Galaxy thunder? Omlabeling palm project van Mania?

Eerste bestelling ook weer gedaan bij de Driesprong. Helaas misgegrepen met enkele producten, dan had ik er maar eerder bij moeten zijn. Ik verwacht dat Jermaine gedurende het jaar nog met nieuwe handel gaat komen, niet goed voor mijn portemonnee maar wel leuk ;-)

1x Vertigo Pakket
1x Diablo Assorted Cakes
1x Springbreak
1x Gold Stream Compound 98's
1x Super Syndrome Box
1x Six Nations Assorted
1x Galaxy Thunder 60 shots
2x Gold Thunder
1x Feuerblitz 240 shots!
1x Stormtrooper
1x Familie Surprise
6x Baboom!
1x Rubro The Sensation 5000

Nu Haokan vuurwerk, Vuurwerkland Steenbergen en Chinared afwachten

Ik heb Jermaine van de Driesprong gesproken, er gaan nog een aantal erg mooie compounds bijkomen, oa 100+, 200+ en 300+ shots en ernaast nog aardig wat private label spul.
:holland:

voorlopig nog geen aanvulling mannen, helaas! zit er zelf ook op te wachten.

''Er komt zeker aanvulling maar is even afwachten wanneer exact. Momenteel ligt de productie in China compleet stil door het Corona virus. Het is even wachten tot de fabrieken groen licht krijgen om te produceren. Dan zal er meer bekend worden over de aanvulling.''

we moeten wat langer geduld hebben

Heb er nog maar eentje bij besteld, want voor dat geld is het een super aankoop :wink:

Ai, mooi bakkie. Die wil ik er nog wel bij hebben in tweevoud, moet echter wel wat geld overhouden voor CR
haha ik heb net super syndrome alsmede die storm trooper besteld.
twijfel alleen wat ik moet doen, die storm trooper tegelijk schieten, of achter elkaar (moet ik wel met priem even doorlonten). Wat vind jij?

haha ik heb net super syndrome alsmede die storm trooper besteld.
twijfel alleen wat ik moet doen, die storm trooper tegelijk schieten, of achter elkaar (moet ik wel met priem even doorlonten). Wat vind jij?

Ik heb omdat ik zelf in een winkel sta nooit tijd om door te lonten, dus ik zou ze of solo schieten of tegelijkertijd. Kan hij best hebben, want echt super breed schiet hij ook weer niet :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan