[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoppa! 2x super dyndrome box besteld! Twijfelde nog even over flash of the gods, maar toch maar even laten staan in de hoop dat de escape from hell binnenkort komt. Mooie prijzen jongen! Doe zo voort!

Zat stipt om 5 uur klaar en had maar een doelwit en dat was de gates of detonation, gelukkig kunnen bestellen en was gelijk de laatste, blij mee :D

Vorig jaar hier al mooi vuurwerk gehaald voor een mooie deal....!!

En nu helemaal mooie freak prijzen voor de grote shows!!!

*Ultimate final 600shots
*The Sensation 500 shots

in de pocket !!!

Jullie zijn goed bezig daar bij de driesprong!!

Nooit eerder bij de Driesprong geweest. Maar gelet op de prijzen kon ik het niet laten om de volgende bestelling te plaatsen:
* Event Flash Of The God's 192's
* Super Syndrome Box (2x)
* Springbreak (2x)
* Redneck Revolt (2x)
* Ghosthouse
Eens kijken of het mij vanaf nu gaat lukken om tot na de zomer de hand op de knip te houden :wink:

Nooit eerder bij de Driesprong geweest. Maar gelet op de prijzen kon ik het niet laten om de volgende bestelling te plaatsen:
* Event Flash Of The God's 192's
* Super Syndrome Box (2x)
* Springbreak (2x)
* Redneck Revolt (2x)
* Ghosthouse
Eens kijken of het mij vanaf nu gaat lukken om tot na de zomer de hand op de knip te houden :wink:

Ah dus daar gingen die Redneck Revolts heen, ik greep net mis :(!

4 mooie boxen kunnen bemachtigen. Bedankt voor de mooie actie. Goed begin van het weekend zo!!

Primal Instinct
Event Flash Of The God's 192's
1,2" Skyblue Gold With Lemon Dhalia
Ultimate Mythology Box

Eerste bestelling geplaatst. Het gaat snel met het vuurwerk. Het een en anders is al niet meer op voorraad. Gelukkig zat er genoeg bij wat ik leuk vind en heb ik alles wat ik hebben wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan