[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan een nieuwe/ tweede bestelling nog toegevoegd aan het tijdvak van de eerste bestelling worden?
Want als ik nu een bestelling will doen, dan krijg ik 1 nieuw tijdvak voorgesteld en deze is echter afwijkend van mijn eerste bestelling.

Kan een nieuwe/ tweede bestelling nog toegevoegd aan het tijdvak van de eerste bestelling worden?
Want als ik nu een bestelling will doen, dan krijg ik 1 nieuw tijdvak voorgesteld en deze is echter afwijkend van mijn eerste bestelling.

Hier ben ik ook benieuwd naar. Wil een 2e bestelling plaatsen!

Hier ben ik ook benieuwd naar. Wil een 2e bestelling plaatsen!

Ik heb al 4 bestellingen geplaatst op 3 verschillende tijden tussen 06.30 en 08.30 (uit mijn hoofd). Met de Driesprong kun je heus 1 tijd afspreken, kon vorig jaar ook en het zal dit jaar niet anders zijn.
Ik zou gewoon bestellen en richting december contact met ze zoeken om 1 tijd te bepalen.

Heb zelf even bij magnum nagevraagd.

De mythology display box betreft 122 shots mix tussen 25 en 30mm met 2kg kruit!
Oftewel 9 tientjes is een koopje zeker vkor een waaier van dat vorm!

Had het zelfde "probleem". Heb bij de opmerkingen aangegeven dat ik beide bestellingen graag op het tweede tijdvak op kom halen.

Zojuist zijn in de shop nog de big fat chill en de R.T.C toegevoegd.
Beide voor super scherpe stuntprijzen.
Magnum lanceert binnenkort de video van de R.T.C en wij kunnen jullie alvast verklappen dat dit een klapper van je-wel-ste wordt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan