[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het goed is stopt van Herwijnen, het is afwachten of er bij de verkoop van de winkel aan de nieuwe eigenaar ook het vuurwerkbehoren zit. Zo niet, lijkt het niet interessant voor jullie om een grootste demo te gaan schieten, en dan op de mooiste locatie van Zoetermeer ?
Open kans lijkt mij... en ja, ik zet dit zeker neer uit eigen belang :wink:

Er waren 4 jaar geleden al plannen dat de driesprong met een eigen demo zou komen, hoop dat het er nog van gaat komen :wink:

Staan een hoop goede ideeen tussen ;)
Mocht de plek rond de dobbe vrijkomen zal dat de absolute voorkeur hebben en zal dit uiteraard bekeken worden of dit haalbaar is.

Staan een hoop goede ideeen tussen ;)
Mocht de plek rond de dobbe vrijkomen zal dat de absolute voorkeur hebben en zal dit uiteraard bekeken worden of dit haalbaar is.

Zou wel top zijn mochten jullie ooit demo's gaan schieten. En het feit dat de Dobbe dan blijft voorzien van een grote vette demo :)

Total star en total display zijn enkele compounds van 2kg.
De insane is een dubbele compound van elk 2kg dus 4 kg.

De insane monsterbox is dat dan twee keer de extreme monsterbox of de ultimate monsterbox. Vooral tussen de laatste twee wil ik weet wat het verschil is. Tot nu toe kan ik alleen het aantal shots vinden.

De insane monsterbox is dat dan twee keer de extreme monsterbox of de ultimate monsterbox. Vooral tussen de laatste twee wil ik weet wat het verschil is. Tot nu toe kan ik alleen het aantal shots vinden.

Updates erover komen binnenkort. Extreme monsterbox (enkele compound) is de jongere broer van de insane monsterbox dus zeker niet 2x dezelfde box.. De ultimate monsterbox is wel een totaal andere box. Hier komt de video in september ook van online.

in verband nu met het coronavirus in combinatie met natuurlijk fysiek je bestelde spullen afhalen. Is het mogelijk om de afhaaltijden voor de freakbestellingen wat soepeler te maken, bijvoorbeeld later in de avond of de 29e om 00.00 zoals bij andere freakshops? Dat lijk mij handig met het verspreiden van de drukte en met die tijden pak je ook weer een extra groep mensen hier op het forum die dat soort tijden liever hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan